Gå til innhold

Noen som har Philips kaffetrakter med kvern?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker det bra, og blir kaffen bedre enn ellers?

Mannen så nemlig en sånn i en butikk i går, og sa at det hadde han lyst på. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe Moccamaster til ham, for det har han snakket om i flere år (men vi har ikke hatt råd før nå), og den er jo alltid best i test osv. Men nå ble jeg veldig i tvil... Klarer ikke å finne noen tester på den Philips trakteren heller.

Anonymous poster hash: 42b0a...fdb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Den er bedre enn den flett nye supre mokka masteren vi har fått på jobben. 

Vi har en sånn, kaffen er ok, men det finnes bedre kaffe maskiner, hadde heller tatt en rendyrket espresso maskin. Den fillipsen med kvern er mer som filterkaffe, men som filter kaffe er den veldig god  :jepp:

Anonymous poster hash: 2b554...db2
Skrevet

Takk for svar. :) Det er meningen det skal være filterkaffe ja, bare helst litt bedre enn fra den 10 år gamle 100-kroners trakteren vi har nå. ;)

Skrevet

dytt

Skrevet

Noen flere som har den? :)

Skrevet

Finnes det bare en? Link?

Anonymous poster hash: d8d17...9a2

Skrevet

Nei, det ser ut til å være 2 forskjellige, men de ser ganske like ut. Dette er den jeg tenker på å kjøpe: http://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/kaffe-og-espresso/kaffetrakter/philips-hd776200/195094.3420/

Den han så var en litt billigere en på Clas Ohlson, men den eneste forskjellen jeg kan se er at den på linken har to rom til kaffebønner mens den andre har ett.

Skrevet

Nei, det ser ut til å være 2 forskjellige, men de ser ganske like ut. Dette er den jeg tenker på å kjøpe: http://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/kaffe-og-espresso/kaffetrakter/philips-hd776200/195094.3420/

Den han så var en litt billigere en på Clas Ohlson, men den eneste forskjellen jeg kan se er at den på linken har to rom til kaffebønner mens den andre har ett.

Oi, har aldri sett maken!

Jeg ville ha gått for kaffemaskin da, da får du nykvernet kopp hver gang.

Men dette bør jo være bedre enn en kaffetrakter uansett. Husker jeg hadde dyreste moccamasteren en gang, 1800 kr, var ingenting å rope hurra for :P

Anonymous poster hash: 2cddb...663

Skrevet

Denne har jeg og den er fantastisk. Kaffen blir ekstra god når den er nykvernet.

Kjøpte min på Clas Ohlson i fjord.

Et lite tips: Ikke fyll kammeret med kaffebønner med mindre dere bruker de opp i løpet av kort tid.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...