Gå til innhold

Cayla-dukken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den? Fornøyd med den? Liker barnet å leke med den?

Anonymous poster hash: 31057...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har den? Fornøyd med den? Liker barnet å leke med den?

Anonymous poster hash: 31057...3e9

Jenta vår fikk den i 4 årsgave. Vet ikke om hun er for liten eller for bortskjemt,men den blir ikke brukt her.. Jeg syntes også det kan være vanskelig å kommunisere med dukken.. Hun forstår ikke hva jeg sier osv..

Men de selger den på Nille nå til 399, den koster endel mer andre steder ... 

Anonymous poster hash: b9a7e...a05

Skrevet

Fikk den til 7 års dagen. Dukka forstår ikke hva jenta mi snakker om, og svarer ikke på spørsmål. Hun har spillt litt tripp trapp tresko med den, og det er alt. Det er lenge siden bursdagen og om man tar med all tiden hun ikke har fått dukke til å funk så har hun kanskje holdt på med den i tilsammen 2 timer. 

Waste of space and waste of money!

Anonymous poster hash: 5e0ab...591
Skrevet

Så synd! Datteren min på 6 får en i julegave, men da blir den nok like poppis som Furby

Anonymous poster hash: 768fe...ae0

Skrevet

De lekene er altfor tekniske , mine liker å leke selv.

Mange ganger når de sier de ønsker seg noe, så mener de egentlig at de ønsker å prøve noe....

Husker min eldste datter fikk en sånn dukke da hun var 4. Noe liknende, husker ikke navnet.

Den skulle svare , leke med deg osv. Den ble fort lagt vekk ,gitt ;)

Endte med at jenta holdt dukka etter halsen og brølte: spaghetti! Jeg sa spaghetti!!!

Hahah , fortvilende når ting ikke virker som man vil.

Skrevet

Mange ganger når de sier de ønsker seg noe, så mener de egentlig at de ønsker å prøve noe....

Husker min eldste datter fikk en sånn dukke da hun var 4. Noe liknende, husker ikke navnet.

Endte med at jenta holdt dukka etter halsen og brølte: spaghetti! Jeg sa spaghetti!!!

Hahahaha, ser det for meg :D

Vi måtte stenge Furby inne på soverommet, fordi vi ikke fant noen av knapp. Og han var skikkelig "pissed". Vi hørte bare knurring der inne. Og når det endelig hadde blitt stille så jeg plutselig at det blinket rødt FURBY på iphonen min (app). Jeg følte det som om at han hadde tatt over familien..

Jaja, nå får hun i alle fall Cayla, så kan hun bestemme selv om det er noe for henne. Hun har ønsket den seg så fryktelig. Og den ser jo utrolig kul ut på tester av leketøy.. Hun kommer vel til å ende knurrende på soverommet hun også..

Skrevet

De lekene er altfor tekniske , mine liker å leke selv.Mange ganger når de sier de ønsker seg noe, så mener de egentlig at de ønsker å prøve noe....Husker min eldste datter fikk en sånn dukke da hun var 4. Noe liknende, husker ikke navnet.Den skulle svare , leke med deg osv. Den ble fort lagt vekk ,gitt ;)Endte med at jenta holdt dukka etter halsen og brølte: spaghetti! Jeg sa spaghetti!!!Hahah , fortvilende når ting ikke virker som man vil.

Hahahaha, ser det for meg :D Vi måtte stenge Furby inne på soverommet, fordi vi ikke fant noen av knapp. Og han var skikkelig "pissed". Vi hørte bare knurring der inne. Og når det endelig hadde blitt stille så jeg plutselig at det blinket rødt FURBY på iphonen min (app). Jeg følte det som om at han hadde tatt over familien.. Jaja, nå får hun i alle fall Cayla, så kan hun bestemme selv om det er noe for henne. Hun har ønsket den seg så fryktelig. Og den ser jo utrolig kul ut på tester av leketøy.. Hun kommer vel til å ende knurrende på soverommet hun også.. Anonymous poster hash: 768fe...ae0
Haha, ikke få meg igang på furby ! Vi listet oss rundt her for å ikke vekke faenskapet.

Den er langt oppå loftet, uten batterier, apper er slettet ....

Spawn of Satan!

Skrevet

Hahahaha, ser det for meg :D

Vi måtte stenge Furby inne på soverommet, fordi vi ikke fant noen av knapp. Og han var skikkelig "pissed". Vi hørte bare knurring der inne. Og når det endelig hadde blitt stille så jeg plutselig at det blinket rødt FURBY på iphonen min (app). Jeg følte det som om at han hadde tatt over familien..

Jaja, nå får hun i alle fall Cayla, så kan hun bestemme selv om det er noe for henne. Hun har ønsket den seg så fryktelig. Og den ser jo utrolig kul ut på tester av leketøy.. Hun kommer vel til å ende knurrende på soverommet hun også..

Å herregud, jeg døør!!😂😂😂

Har ei som ønsker seg den dukka jeg også. Men jeg livredd dukker! 😳

Vært det helt siden jeg såg chucki(?) da jeg var liten..:/

Så ingen sjanse for at den dukken ligger under treet her😜

Den siste setningen din..😱😬

Anonymous poster hash: 46b4e...bfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...