Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Hvilket ukeblad leser dere / abbonerer dere på? Jeg hadde tidlegere "rom123" men det ble aldri lest. Nå tenker jeg kanskje allers eller norsk ukeblad. Er det veldig tantete?? Andre tips til kjekke blad? Anonymous poster hash: 01a1c...f31
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Kamille Anonymous poster hash: 7d661...7a4
Gjest Antarctica Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Hadde KK før. Men nå kjeder det meste meg. Gidder ikke lese skjønnhets- og interiørtips, så jeg kjøper Aftenposten om fredagene når det er A-magasinet...
surre Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Hadde KK før. Men nå kjeder det meste meg. Gidder ikke lese skjønnhets- og interiørtips, så jeg kjøper Aftenposten om fredagene når det er A-magasinet... Hva er a magasinet? Hi
Gjest Antarctica Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Ukemagasinet/helgemagasinet som følger med Aftenposten hver fredag.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Ukemagasinet/helgemagasinet som følger med Aftenposten hver fredag. Har lest det fast i mange år, men ikke nå lenger. Synes det tapte seg masse etter siste omlegging. Anonymous poster hash: 9eeec...4aa
Gjest Antarctica Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Ukemagasinet/helgemagasinet som følger med Aftenposten hver fredag. Har lest det fast i mange år, men ikke nå lenger. Synes det tapte seg masse etter siste omlegging. Anonymous poster hash: 9eeec...4aa Ja, det gjorde nok det, men jeg syns det er så få alternativer som interesserer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå