Gå til innhold

Trenger hjelp til kostholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser bare sjokolade og cola. Hver dag! Hele tiden! Utenom middag da.

Må ned 10-12kg og orker ikke å vente mer. Må ha noe som kan dempe suget etter cola og sjokolade.

Tenker jeg kan ha dip av mager kesam og gulrøtter/kålrot? Jeg må ha glutenfri mat også, så setter en liten stopper i hodet mitt. Hjelp??

Anonymous poster hash: 2ba9c...7da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk ned 10 kg på ca 4 mnd bare ved å bytte fra cola til pepsi max (selv om pepsi max ikke er bra det heller).

Hva med å spise litt frukt og bær med bittelitt 80 % sjokoladebiter på som kos/mellommåltid? Det metter min snopehunger 😜

Anonymous poster hash: 09f40...42c

Skrevet

Men hva mellom da som metter godt? Føler glutenfri knekkebrød er tomme kalorier, metter ikke.

Tips til frokost og middag?

Anonymous poster hash: 2ba9c...7da

Skrevet

Både proteiner og fett metter mye mer, og varer lengre enn karbohydrater.

Så jeg ville byttet ut knekkebrød med f.eks et egg eller to med litt grønt ved siden av...

Skrevet

Bak knekkebrød selv. 

Spis naturell kvarg eller SKyr

Middag kan du jo spise alt nesten, utenom pasta og litt annet. Spis masse grønnsaker og kjøtt eller fisk. Kutt ut alt med sukker og venn deg brutalt av med uvanen av å skulle kose deg hele tiden. Gå en tur, strikk, stryk klær osv. Etter 1 uke er det verste over

Anonymous poster hash: c5952...7fd
Skrevet

En yoghurt i en skål og bland inn glutenfrie havregryn, det metter godt.

Lag en smoothie av et glass juice og en håndfull frosne bær for å dekke søtsuget.

Drikk Farris, da får du dekket behovet for kullsyreholdig drikke uten kaloriene.

Anonymous poster hash: 4bf1a...8bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...