Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Min bestemor/barnas oldemor har alt og ønsker seg i år faktisk en ny ostehøvel:) Så jeg har kjøpt en ostehøvel, og en fin kurv som jeg tenkte fylle med litt diverse. Til nå inneholder den et par poser god kaffe, kremtopper, noen strømper og fine servietter. Tenkte også finne noe julepynt, f.eks en fin engel eller lignende. Må ha noe mer men hva?? Lys og kremer/parfymer med lukt utgår. Vet forresten at hun har kremer i overflod. Anonymous poster hash: a6f63...3f6
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Julepynt gir man ikke i julegave Anonymous poster hash: c1519...8d9
cdc87 Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Skjerf/sjal, Vanter eller en tynn ulltrøye? Evt en cd eller bok ! Synes det var mye fint der allerede jeg ! Kanskje bare noe mer snacks hun liker
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Mine barn har laget disse som vi gir de de gamle, de elsker sånt som barna har laget selv: http://biltema.no/no/Hjem/Jul/Innpakking-og-dekor/Gjor-det-selv-engler-5-stk-88446/ http://biltema.no/no/Hjem/Jul/Innpakking-og-dekor/Gjor-det-selv--snoballer-4-stk-88449/ Anonymous poster hash: d0807...3c1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Julepynt gir man ikke i julegave Anonymous poster hash: c1519...8d9 Jøss, for ei sur megge du var da. Om jeg vil gi en engel til min bestemor trenger jeg ikke din tillatelse heldigvis. Har du ikke mer å bidra med kan du like godt klappe igjen. Anonymous poster hash: a6f63...3f6
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Mine barn har laget disse som vi gir de de gamle, de elsker sånt som barna har laget selv: http://biltema.no/no/Hjem/Jul/Innpakking-og-dekor/Gjor-det-selv-engler-5-stk-88446/ http://biltema.no/no/Hjem/Jul/Innpakking-og-dekor/Gjor-det-selv--snoballer-4-stk-88449/ Anonymous poster hash: d0807...3c1 De var søte:)) Ene barnet har laget looms armbånd, og andre har malt et bilde. Men skal sjekke ut om jeg finner noe som du viser til:) Anonymous poster hash: a6f63...3f6
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Skjerf/sjal, Vanter eller en tynn ulltrøye? Evt en cd eller bok ! Synes det var mye fint der allerede jeg ! Kanskje bare noe mer snacks hun liker Takk for gode tips:)) Anonymous poster hash: a6f63...3f6
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Elektriske kubbelys, noe godt pålegg hun liker, lydbok Anonymous poster hash: cdc09...48b
Hjertefru Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Skjønner ikke hvorfor det er ugreie å gi julepynt ? Mitt tips er gode kose-/nattsokker. Eldre er ofte kalde på bena, og enklere liv har mange typer. Bla. Med sklibelegg, tror jeg.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Batteridrevne kubbelys eller telys er genialt. En brannfare mindre! Ellers vet jeg mange eldre som setter pris på årsabonnement på f.eks. Hjemmet, Allers, Norsk Ukeblad.
TMGL Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Er hun sprek nok til å komme seg ut, er kanskje en opplevelse som teater eller lignende noe? Vet i alle fall at min mormor koste seg veldig når hun fikk flotte seg og bli med ut, spesielt på teater eller i operaen! Har også gitt gavekort på hjelp i hus/leilighet/ærender. For eksempel kjøring til frisør og butikk eller husvask. Mange eldre kvier seg litt for å be om hjelp/være til bry, så kan jo være fint å komme de i forkjøpet!
sug lut Skrevet 7. desember 2014 #12 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Julepynt gir man ikke i julegave Anonymous poster hash: c1519...8d9 Klart man gjør! Når jeg blir gammel vil jeg ha likør. Det vil jeg forsåvidt nå også. Og portvin. Endret 7. desember 2014 av sug lut
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 Syltetøy/ marmelade av den litt dyrere sorten. Syns forresten at suglut sitt forslag om likør var bra! Min bestemor som ble 93 år elsker kirsebærlikør 😃
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 Gavekort på frisørsalong. Så kan hun få stelt håret og freshet seg litt opp Anonymous poster hash: 33f7f...4f7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #15 Skrevet 8. desember 2014 Bildeprodukter med bilder av barna :-) Anonymous poster hash: 84e45...fb5
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #16 Skrevet 8. desember 2014 Kjøp fuglefrø og bland det med fett.. skjær di ut i hjerter med peperkakeform, lage ett hull og tre ett rødt bånd i etter at de har stivnet.. kjempe fine hjerter som kan henges ut til fuglene:)) Anonymous poster hash: c6f20...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå