Gå til innhold

Hull i ørene på 5-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig tenkt at ho skulle få hull i ørene til våren,før ho begynner på skolen. Men, nå er ho plutselig veldig klar, og jeg lurer på om jeg bare skal benytte anledningen?

Det eneste jeg tenker på er om det kan være upraktisk nå i lue sesongen. Noen som har erfaring med å ta hull i ørene på denne tida? Har det mye å si?  Hva sier dere som jobber med å ta hull i ørene?

Anonymous poster hash: b43b0...df3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp

Anonymous poster hash: b43b0...df3
Skrevet

Mine jenter har mast om øredobber siden de var 4 år, men fikk til 17.mai det året de skulle begynne på skolen. Det synes jeg har vært veldig greit, hadde ikke tatt midt i luesesongen.

Anonymous poster hash: 5f358...6a8
Skrevet

Har mange som kommer innom hos meg for å ta hull i ørene på denne tiden:) kjøp en lue som ikke er så veldig stram så går det nok bra skal du se:)

Anonymous poster hash: c9cc8...c22

Skrevet

Har mange som kommer innom hos meg for å ta hull i ørene på denne tiden:) kjøp en lue som ikke er så veldig stram så går det nok bra skal du se:)

Anonymous poster hash: c9cc8...c22

Skrevet

Jeg ville ikke tatt det om sommeren. Solkrem, sand, saltvann, klor som kan komme i ører

Anonymous poster hash: f9f6a...565

Skrevet

Går fint å ta det på vinteren, men for guds skyld, gå til en ordentlig piercing-artist. Hold deg laaangt unna disse frisørene med 'pistol'.

Og vær sikker på at jentungen klarer å la være å fikle med øredobbene den første tiden. Tror du ikke hun klarer det, får hun heller vente litt.

Skrevet

Flere piercing artister nekter å stikke på barn, så da står man kun igjen med pistolfrisørene.

Anonymous poster hash: 82c60...c51

Skrevet

Datteren min for for tre uker siden, rett før hun ble 4 år. Ikke hatt noe problem. Har ikke tenkt at det skulle være noe problem med lue. Smerten gir seg jo fort.

Anonymous poster hash: 87cd4...4a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...