Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Anonymous poster hash: 42133...e0e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Nei Anonymous poster hash: 8ea1e...a10
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Fant hjertelyden med doppler hjemme da jeg var 8 uker på vei. 12 uker på vei, klarte jeg overtale legen til å lete etter den. Fant den da uten problemer. Dette er andremann. Med første hørte jeg ikke hjertelyden før i uke 13 etter en halvtime med leting (erfaren jordmor). Fant den selv med doppler da jeg var nesten 15 uker på vei.Det kommer helt an på hvor livmoren er, om den er kommet opp av skambeinet, og så avhenger det av hvordan barnet ligger. Noen fostre ligger "i dypet", altså langt inn mot ryggen, og da er den logisk nok vanskelig/umulig å finne, når fosteret er så lite enda. Anonymous poster hash: 6a311...a21
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Bare på ultralyd, der hørte jeg første gang i uke 8. Hadde ul hver fjerde uke hele svangerskapet. Anonymous poster hash: fc2b3...7a9
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Hørte den hjemme med Angelsounds i uke 10 med førstemann og uke 9 med andremann. Og ja, det var hjertelyden til babyen, det var ingen tvil. Å høre hjertelyden med doppler var fantastisk for meg som var over gjennomsnittet bekymret. Anonymous poster hash: 69870...4c7
Elskerhøsten2014 Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 gjorde det hos fastlegen når jeg var 3mnd påvei
Linkwi Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Fant hjertelyd med angelsounds doppler hjemme i uke 10+2 eller noe sånt. Husker ikke helt:-)
Fashionista Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Var hos JM i uke 12 ved første sv.s etter å ha hatt en SA i sv.s før. Da fant vi hjertelyden ganske raskt. Hun sa imidlertid at det kan være vanskelig å finne den så tidlig og at det ikke trenger å bety at noe er galt. Denne gangen var jeg hos JM i uke 14 og da fant hun også hjertelyden med doppler. Også denne gangen sa hun at det kunne hende at hun ikke fant den, men det gjorde hun altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå