Salvador Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 vi er inne på tanken nå, han er 19mnd. han vil bare sovne om vi ligger eller sitter ved siden av, og det går ikke i sprinkelseng blir lettere om han kan klare å sovne i egen seng, da får vi sengen vår for oss selv
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Vi er på fjerde dagen nå i juniorseng, han er 2,5 år. Gikk kjempefint å bytte til større seng. Anonymous poster hash: a82e5...411
Modesty Blaise. Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Teller det å ta av sprinklene på ene siden så det fungerer som en vanlig seng? 😄 Vi måtte gjøre det mår hun var ca 12 mnd, for da kom hun seg fint over sprinklene. Hun er 15 mnd nå, og sover i vanlig seng når vi er borte, og vi Jan egentlig kjøpe ny seng til henne hjemme også.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Min er 2,5 og sikkert ganske klar, men det er ikke mor.. Ser for meg at han løper inn og ut hundre ganger av senga i ukesvis.. Det gjorde storebror på samme alder, og søvn var på den tiden ett helvete, men det var kanskje fordi at jeg da var gravid med minsten.. Er kanskje ikke såå ille denne gangen, men så er han jo så liten enda. han er jo babyen min, siste og minste barnet.. Jeg tenker at jeg kjøper ny seng etter jul, og tar det verste da, mens det enda er mørkt om morgenen.. Anonymous poster hash: 504a4...a11
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Jenta her er 3,5 og sover fortsatt i sprinkelseng. Hun har aldri klatret ut og elsker senga si. Har kjøpt juniorseng som står klar på rommet hennes, men hun vil helst sove i den andre. Vi tenker hun skal få lov.. Så hun sover der hun;) Anonymous poster hash: 9a78e...a34
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Har aldri brukt verken sprinkelseng eller juniorseng. Samsoving, så over i stor seng mellom 1,5 og 2 år. Anonymous poster hash: dc40e...143
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Kjøpte en seng når han fyllet 3 år. Han sier innimellom at han vil ha tilbake babysengen sin,men det har egentlig gått overraskende bra å bytte seng. Selv om han aldri vil legge seg så går han faktisk aldri ut av sengen igjen. De eneste gangene han går ut av den er midt på natten når han er redd. Da kommer han med dyne,pute og fantorangen i hånden sin å legger seg oppi min seng. Helt greit så lenge det ikke skjer hver dag. Anonymous poster hash: b2589...6c8
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 vi tok av sprinklene på ene sida da hun var 2.5 og har kjøpt juniorseng nå som hun skal få til jul (akkurat fylt 3 år). Var ekstremt ofte at hun sto opp 5-10 ganger hver kveld med det samme vi tok av sprinklene, men nå har hun roet seg mye. Så kommer hun tassende inn til oss på mårran og kryper opp i senga mellom oss og sover en ekstra time innimellom, det er helt herlig Anonymous poster hash: 428b0...4ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå