Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Han må seriøst ha et problem med en psykisk sykdom. Vi var sammen i ett år, og han var sjarmerende og morsom. Sakte, men sikkert gikk sannheten opp for meg. Han løy om mange ting, både små og veldig alvorlige ting. Han løy om at det ene barnet hans var alvorlig syk, og lå på sykehuset. Barnet har aldri vært på sykehus viser det seg i ettertid. Han løy til den andre eksen sin om at det andre barnet hans var alvorlig sykt. Noe som ikke stemte. Han løy til arbeidsgiveren sin om at han var borte fra jobb i 2 uker, fordi han våket over sin døende bror. Han var der én dag. Han har fortalt om en militær karriere i utlandet. Han har holdt eksen sin våken om nettene, med historier om mareritt av alt han har opplevd der. Han har fortalt om traumer etter å ha drept mennesker. Vel, han har aldri vært i militær tjeneste i utlandet. Han har gått førstegangstjenesten. Jeg vet at jeg blir gjenkjent nå, siden jeg har noen bekjente som henger her inne, men det bryr meg ikke nå. Det må jo feile mannen noe? Dette er bare en brøkdel av hva han lyver om. Etter at jeg gjorde det slutt, så forteller han historier om at jeg var utro mange ganger etc. Jeg blir helt matt. Han er midt i en barnefordelingssak nå, og jeg er innkalt som vitne. Jeg har ikke noe positivt å fortelle om denne mannen. Han må jo være komplett gal? Anonymous poster hash: 8e33a...8e7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Bra at du skal være vitne. Bra for mor. Fint at du kom deg unna før du også fikk barn med han. Anonymous poster hash: 5de64...377
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Bor han hjemme hos moren sin også? Minner om en jeg kjenner, lystløgner og psykopat. Anonymous poster hash: 5abc1...a2c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har lite lyst til å vitne. Mannen er jo riv ruskende gal. Jeg kunne ha skrevet en hel bok om han. Jeg og eksen hans har god kontakt, og hun forteller meg alt han sier, og visa versa. Ingenting henger på grep. Han lever helt i sin egen verden, ser ikke sine egne feil, og han har null selvinnsikt. Det er skremmende at han muligens har en sjanse til å beholde barnet sitt. Mannen klarer ikke engang å ta vare på seg selv. Anonymous poster hash: 8e33a...8e7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Bor han hjemme hos moren sin også? Minner om en jeg kjenner, lystløgner og psykopat. Anonymous poster hash: 5abc1...a2c Nei, han bor ikke hos moren sin nå. I tillegg til alt dette, så gjorde jeg det slutt med han for 14 dager siden. Han forteller den andre eksen sin at jeg ringer han og gråter og prøver å få han tilbake!! Jeg vil ikke ha han tilbake for alt i verden!! Anonymous poster hash: 8e33a...8e7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Alt dette bør komme frem. Han er virkelighetsfjern og et barn må skånes for denne fantasiverdenen Anonymous poster hash: 5abc1...a2c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Selvfølgelig skal det komme frem. Både jeg og den andre eksen hans skal vitne, og ingen av oss skal fortelle noe annet enn sannheten.. Jeg er bare livredd for at han får beholde barnet. Han er virkelig skadelig for henne. Anonymous poster hash: 8e33a...8e7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Dette minner meg om en eks jeg hadde for mange år siden, som løy om ALT! Begynner navnet på R? Anonymous poster hash: 8f038...4fc
Gjest Antarctica Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Mytoman (lystløgner). Det er en diagnose.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Han jeg kjenner begynner navnet på R. Sikkert samme fyr :-D Anonymous poster hash: 5abc1...a2c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Dette minner meg om en eks jeg hadde for mange år siden, som løy om ALT! Begynner navnet på R? Anonymous poster hash: 8f038...4fc Nei.. Anonymous poster hash: 8e33a...8e7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #12 Skrevet 7. desember 2014 Han har en personlighetsforstyrrelse. Hilsen psykologen. Anonymous poster hash: 3c98d...71c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 Han har en personlighetsforstyrrelse. Hilsen psykologen. Anonymous poster hash: 3c98d...71c Hva slags persoblighetsforstyrrelse minner dette om? Jeg vet at man ikke kan diagnostisere over Internett, men for meg så minner han veldig om en narssisist. Jeg har ingen faglig kompetanse, så jeg skal være forsiktig med å sette en diagnose, men han har så og si alle trekkene.. Anonymous poster hash: 8e33a...8e7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 Man kan ikke diagnostisere over nettet nei. Mange symptomer trenger ikke bety en spesifikk diagnose da mange symptomer og trekk går i hverandre. Selv om han er en narsisist trenger han ikke være psykopat. Om du skjønner? Psykopati er i seg selv en personlighetsforstyrrelse. Å få en diagnose må han utredes grundig. Jeg kjenner igjen mange trekk fra et tidligere forhold, og jeg vet han har en personlighetsforstyrrelse. Å forholde seg til en sjarmør og tyrann som lyver og manipulerer, selv om de minste ting er ikke lett. Du får bare tenke at han er syk, og vil ha disse trekkene livet ut. Det er du som er den friske og "voksne", og ikke la deg påvirke i så stor grad. Ps. var ikke jeg som skrev under på at jeg var psykologen. Men har erfart en slik mann under huden tidligere. Anonymous poster hash: be6cd...acf
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 Jeg tror ikke helt at han er psykopat. Jeg synes at psykopati misbrukes i en stor grad. Familien hans og andre som kjenner han mener at han er en psykopat. Det er bare så ekstremt urettferdig å møte på en sånn mann. Jeg trodde jeg elsket han, jeg trodde han var en perfekt match for meg. Så feil har jeg aldri tatt før. Anonymous poster hash: 8e33a...8e7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #16 Skrevet 7. desember 2014 Haha, det er som å lese om min hakke gale eks. Orker ikke å skrive så mye, men han ljugde blant annet til sine foreldre om at han hadde kommet inn på profesjonsstudiet i psykologi, og for at de skulle tro at han faktisk gikk der, tok han bussen til Oslo hver dag og satt på Egon og drakk kaffe og røyka sigg og spilte Magic the Gathering i mahahahaange timer hver dag. Han har et utenlandsk navn på P... Anonymous poster hash: a68ca...ced
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #17 Skrevet 7. desember 2014 Minner om den ene eksen min.. Han fortalte meg at han hadde kriget i Afghanistan og drept barn osv, og at han hadde traumer pga dette. Han fortalte også at han jobbet i nordsjøen, og kom hjem tidligere enn planlagt, og tok dermed ex'en på fersken i å ha sex med en annen..Forundrer meg ikke om han går rundt og forteller nye damer at jeg var utro mot han Heldigvis kvittet jeg meg med han relativt raskt. Han dreiv med rus og var bare helt koko. Mangler ex'en din et par fingre, så kanskje vi deler? Anonymous poster hash: 1c869...bce
Gjest Antarctica Skrevet 7. desember 2014 #18 Skrevet 7. desember 2014 http://www.sml.snl.no/personlighetsforstyrrelser
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #19 Skrevet 7. desember 2014 Psykopati og det som tidligere ble kalt borderline, som nå er emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse kan være utrulig likt. leste at en psykolog med lite erfaring kan feildiagnostisere. Vær svært glad for at du kom deg unna tidlig. Man blir dregd med på intrigene og løgnene deres og blir brutt sakte men sikkert ned. Anonymous poster hash: be6cd...acf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå