Gå til innhold

Jeg blir gal av all jobbingen hans!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, det er veldig fint når lønna kommer og vi ikke trenger å spare til ting fordi vi har råd til det der og da og vi lever godt, men vi ser han aldri! Jobben pålegger han og andre så jævlig mye arbeid at snart kommer hele staben til å bli sykmeldt og være utbrent! Han begynner 7 og må ofte jobbe til 20-21. Noen ganger har han jobba fra 07.00-23.00/24.00 og på'n igjen med samme neste morgen. Nå må de også plutselig jobbe lørdager og søndager.

Dette begynner også å tære på ekteskapet da vi aldri ser hverandre. Vi har ikke sex og han er grinete fordi han er sliten og jeg er grinete fordi jeg blir sliten og lei av å være alene hver eneste dag. Jobben hans har ikke lov til det de holder på med en gang og om barna våre blir syke blir sjefene sure!

*takk for en liten utblåsning!*

Anonymous poster hash: 70958...b89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fagforening om han er organisert...

Anonymous poster hash: 64d16...2c3
Skrevet

Luksusproblem! Min er bare hjemme annenhver helg og jeg klarer meg helt fint :-)

Anonymous poster hash: 992c3...e63

Skrevet

Luksusproblem! Min er bare hjemme annenhver helg og jeg klarer meg helt fint :-)

Hva syns ungene om å se sin far så lite?

Anonymous poster hash: 4b21e...88a

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn holder min på og uten at det syns på lønna. Håper firmaet går konk

Skrevet

Hva syns ungene om å se sin far så lite?

Anonymous poster hash: 4b21e...88a

De er ikke vant til noe annet, det har jo alltid vært slik. Har 3 barn og kan ikke huske at noen av de har sagt noe på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...