Gå til innhold

Hva er det med den adventstaken???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser flere og flere bloggere har denne advent staben som er en firkant av glass der lysene står rundt oppå. Den er jo drittstygg. Har jeg gått glipp av noe?? Virker som "alle" må ha den.

Anonymous poster hash: 7d51e...3b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser flere og flere bloggere har denne advent staben som er en firkant av glass der lysene står rundt oppå. Den er jo drittstygg. Har jeg gått glipp av noe?? Virker som "alle" må ha den.

Anonymous poster hash: 7d51e...3b0

Link?

Anonymous poster hash: 46cfa...293

Skrevet

Enig i at den er stygg.

Anonymous poster hash: 352a6...0af

Skrevet

Ikke det peneste nei..

Anonymous poster hash: 344b0...bcc
Skrevet

Er ikke den fin da?? eller.......... 😂😂😂 viktig å følge moten til bloggerne vet du 😜

Noen ganger tror jeg mange bare kjøper enkelte ting kun for at kjente bloggere har det samme. Uansett om det er fint eller ikke.. Må være kjedelig å ikke ha sin egen stil!

Anonymous poster hash: 202f5...357

Skrevet

Har den ikke selv, men syns den er kjempefin jeg!

Anonymous poster hash: f56be...61a
Skrevet

Grøss!! Den var ikke veldig fin!!

Anonymous poster hash: d3966...960

Skrevet

Har den ikke selv, men liker den veldig godt. Gøy at man kan dekorere som man vil i glasskuben, gir uendelig mange muligheter for variasjon. For øvrig enig i at det er stusselig med flokkmentalitet, når annenhver blogger og instagrammer har en gjenstand så styrer jeg unna.

Anonymous poster hash: a5150...458

Skrevet

Tror det er en sånn greie alle "må" ha. Slik som den Kähler-vasen. Når det er for vanskelig å tenke selv og finne sin egen stil er det kjekt å lese blogger og interiørblader, så slipper man å gjøre opp sin egen mening.

Anonymous poster hash: 47b11...a4b

Skrevet

Jeg har sett flere som har den. Ikke fin

Anonymous poster hash: 1f4cd...4bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...