Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har det etter tre svangerskap og er nå gravid igjen. Er det mulig å trene dette på plass etter en fødsel eller må man opereres? Hvordan er forresten en rekonvalesens etter en slik operasjon? Jeg skal ha ks, så det tar jo litt tid før jeg i det hele tatt får lov å trene magemuskler. Er så misfornøyd med dette og har faktisk nettopp hørt om at delte magemuskler kan være vedvarende.. Jeg trodde at trening etter fødsel alltid ville få dette på plass igjen. Anonymous poster hash: 5cae3...24a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har delte magemuskler etter 3 svangerskap. Det er vel måter å trene på for at det skal bli bedre. Jeg skal begynne nå og se om jeg klarer det. Må ned 10kg også. Men de gror jo aldri sammen igjen, de må syes. Anonymous poster hash: 91cf3...fc8
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Venninnen min måtte sy dem sammen. Hun har trent hele livet, men klarte ikke trene dette på plass igjen. Hun hadde 3 tette barn. Hun gikk litt bøyd en sommer, så virket hun fin:) Beste hun hadde gjort sa hun. un tok samtidig bort litt hud. Anonymous poster hash: 5c09a...681
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Hvis man trener feil, dvs gjør harde mageøvelser, kan det faktisk bli verre. Så det er viktig med rettledning når man skal trene. Men skal du få de tilbake på plass igjen, må du nok opererer. Anonymous poster hash: 72c47...539
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Jeg har operert for det. Prøvde å trene det bort, men magen såut som kjølen på en båt når jeg tok situps. Legen sadet var umulig å bli kvitt det med trening. Tok det samtid som full bukplastikk, fikk alt dekket. Anonymous poster hash: 67d83...885
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Jeg hadde delte magemuskler. Ble operert for 2 år siden, full bukplastikk. Så deilig, ikke mer ryggvondt. Kirurgen sa at det er kun operasjon som kan rette opp dette. Anonymous poster hash: d7b18...eef
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Ser navlene deres helt lik ut som før eller er den blitt rar?? Anonymous poster hash: 22c11...70f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Min har blitt penere. Så den ikke før pga skinn som hang. Blir det gjort ordentlig skal det ikke være synlig at den er flyttet. Nå 2 år etter er alt av arr borte også. Anonymous poster hash: d7b18...eef
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Jeg får hele knyttneven i mellom pluss brokk og masse løshud. Får kun dekket brokkoperasjon og skal opereres på nyåret. Huden og gapet i mellom dekket de ikke fordi det "bare var kosmetisk" Anonymous poster hash: 1da14...e3e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Jøss. Hvor har du vært ? Jeg ble sendt til Teres i Drammen, og kirurgen sa med en gang at jeg skulle få dekket alt. Måtte ligge på benken og løfte bena samtidig i strak posisjon, da fikk han omtrent neven mellom. Hadde heng på 7 cm. Hvor stort heng har du? Anonymous poster hash: d7b18...eef
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Gode magemuskler har jo mye å si for ryggen. Anonymous poster hash: d7b18...eef
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #12 Skrevet 7. desember 2014 Om du er slank nok, og veltrent nok, og med lav nok fettprosent ser det ikke så helt galt ut med delte magemuskler. Bare se på bildet av Gwen Stefani nederst her: http://cathrineslilleboble.blogg.no/1303715343_delte_magemuskler.html Anonymous poster hash: cae6d...30c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 Fotballfrua har også litt glippe mellom magemusklene etter svangerskapet, men det gjør jo ingenting.. http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2014/12/IMG_3173-kopi.jpg Problemet er jo for oss som har litt dvaskere mage og litt mer magefett, da får de delte magemusklene magen til å bule ut... Anonymous poster hash: cae6d...30c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 Jøss. Hvor har du vært ? Jeg ble sendt til Teres i Drammen, og kirurgen sa med en gang at jeg skulle få dekket alt. Måtte ligge på benken og løfte bena samtidig i strak posisjon, da fikk han omtrent neven mellom. Hadde heng på 7 cm. Hvor stort heng har du? Anonymous poster hash: d7b18...eef Om det var meg du mente på så var jeg på St.Olavs i Trondheim(eller avdelingen på Orkanger da) og han legen sa de uansett ikke tar det samtidig med brokkoperasjon fordi det var for stor risiko og han bablet om at jeg var veldig ung osv. Har løshud fra litt over navlen og helt ned til venusberget(masse strekkmerker). Jeg var trent og hadde stram hud på magen før graviditetene og fikk store barn. Problemet er vel at jeg har så og si null heng når jeg står oppreist, men mye om jeg bøyer meg litt. Kan også dra huden ut nesten 10 cm. Pga de delte magemusklene så står magen ut etter frokost og det blir verre utover dagen. Dette gjør til at huden blir spent ut og derfor ikke noe heng:/ Anonymous poster hash: 1da14...e3e
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 Jøss. Hvor har du vært ? Jeg ble sendt til Teres i Drammen, og kirurgen sa med en gang at jeg skulle få dekket alt. Måtte ligge på benken og løfte bena samtidig i strak posisjon, da fikk han omtrent neven mellom. Hadde heng på 7 cm. Hvor stort heng har du? Anonymous poster hash: d7b18...eef Om det var meg du mente på så var jeg på St.Olavs i Trondheim(eller avdelingen på Orkanger da) og han legen sa de uansett ikke tar det samtidig med brokkoperasjon fordi det var for stor risiko og han bablet om at jeg var veldig ung osv. Har løshud fra litt over navlen og helt ned til venusberget(masse strekkmerker). Jeg var trent og hadde stram hud på magen før graviditetene og fikk store barn. Problemet er vel at jeg har så og si null heng når jeg står oppreist, men mye om jeg bøyer meg litt. Kan også dra huden ut nesten 10 cm. Pga de delte magemusklene så står magen ut etter frokost og det blir verre utover dagen. Dette gjør til at huden blir spent ut og derfor ikke noe heng:/ Anonymous poster hash: 1da14...e3e Få fastlegen din til å henvise deg til privatklinikk, feks Aleris. Kan godt hende du får det dekt da
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #16 Skrevet 7. desember 2014 Jøss. Hvor har du vært ? Jeg ble sendt til Teres i Drammen, og kirurgen sa med en gang at jeg skulle få dekket alt. Måtte ligge på benken og løfte bena samtidig i strak posisjon, da fikk han omtrent neven mellom. Hadde heng på 7 cm. Hvor stort heng har du? Anonymous poster hash: d7b18...eef Om det var meg du mente på så var jeg på St.Olavs i Trondheim(eller avdelingen på Orkanger da) og han legen sa de uansett ikke tar det samtidig med brokkoperasjon fordi det var for stor risiko og han bablet om at jeg var veldig ung osv. Har løshud fra litt over navlen og helt ned til venusberget(masse strekkmerker). Jeg var trent og hadde stram hud på magen før graviditetene og fikk store barn. Problemet er vel at jeg har så og si null heng når jeg står oppreist, men mye om jeg bøyer meg litt. Kan også dra huden ut nesten 10 cm. Pga de delte magemusklene så står magen ut etter frokost og det blir verre utover dagen. Dette gjør til at huden blir spent ut og derfor ikke noe heng:/ Anonymous poster hash: 1da14...e3e Få fastlegen din til å henvise deg til privatklinikk, feks Aleris. Kan godt hende du får det dekt da Ja har planer om det, bare jeg får ut fingern:) Anonymous poster hash: 1da14...e3e
Gjest Skrevet 7. desember 2014 #17 Skrevet 7. desember 2014 Jeg skal ha bukplastikk på Aleris over nyåret og måtte legge til en egenandel på 6000 for å sy sammen magemusklene igjen
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #18 Skrevet 7. desember 2014 Jeg skal ha bukplastikk på Aleris over nyåret og måtte legge til en egenandel på 6000 for å sy sammen magemusklene igjen Tror jeg drar dit eller på Stokkanklinikken for å høre om jeg får dekt. Kunne skrapt sammen 6000 for å sy sammen de ja! Må du ha fettsuging også? Jeg har endel bak på flankene(love handles) og skulle jeg fått de bort måtte jeg nok vært 50 kg(er 172cm og har brede skuldre) og det hadde ikke vært sunt. Anonymous poster hash: 1da14...e3e
Gjest Skrevet 7. desember 2014 #19 Skrevet 7. desember 2014 Nei, skal ikke ha noen fettsugning. Trengte vistnok ikke det. Skal ha en ganske så grei og stor bukplastikk, og gleder meg til å komme sommern 2015 i møte Men kan du ikke høre om de operer med litt rabaterte priser om du tar mer på en gang?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #20 Skrevet 7. desember 2014 Så greia er altså å bli slank og trent slik fotballfrua og gwen stefani. Da trenger man ikke operasjoner . Anonymous poster hash: 3864a...218
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #21 Skrevet 7. desember 2014 Nei, skal ikke ha noen fettsugning. Trengte vistnok ikke det. Skal ha en ganske så grei og stor bukplastikk, og gleder meg til å komme sommern 2015 i møte Men kan du ikke høre om de operer med litt rabaterte priser om du tar mer på en gang? Jo, men tviler på at de gjør det der likevel siden det er offentlig sykehus:) Skal høre på Aleris. Jeg forstår godt at du gleder deg:) Skal til Hellas i august selv, og kommer ikke til å ha med bikini for å si det sånn;) Anonymous poster hash: 1da14...e3e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #22 Skrevet 7. desember 2014 Takk for svar:-) Nei. Min plan er ikke å bli som fotballfruen eller Gwen Stefani... Men jeg er mye plaget med ryggvondt, spes korsrygg. Hadde to prolaps i fjor og det setter jeg i sammenheng med dårlig kjernemuskulatur. Siddn jeg er gravid igjen er det ingenting å gjøre per i dag, men planen er å kvitte seg med pkager som forringer livet rett og slett. Bare å bøye meg for å hente noe på golvet er for tidfn uutholdelig vondt. Har problemer med å kle på meg sokker om morgenen, og det er ikke pga geavidmage. Da satser jeg på trening med instruktør en periode etter fødsel og evt operasjon dersom det ikke blir bra:-) HI Anonymous poster hash: 5cae3...24a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå