Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Er det akseptabelt å gå med hel utedress på barneskolen? Det er litt snobbete på skolen jenta mi skal gå. ser for meg at det blir mobbing av slikt. Men det er jo så mye bedre å leke ute i heldress. Anonymous poster hash: 4d803...240
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Todelt på min 1.klassing. Hun slutta med dress siste året i barnehagen . Anonymous poster hash: 1e216...ed4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 I klassen til 2.klassingen min har ca halvparten hel dres, i fjor hadde de fleste hel. Var mange som hadde kjøpt todelt i fjor men da snøen kom syntes ungene selv det tok for lang tid når de skulle ut og ønsket seg hel. Jeg var av de som måtte kjøpe hel på januarsalget til datteren min Anonymous poster hash: 77073...c4d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 På skolen her har de ønsket seg at førsteklassingene har heldress fordi det er kjappere å få av og på. Anonymous poster hash: 26b37...4f9
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Femte- og sjetteklassingene foretrekker fremdeles hel dress, siden de da unngår å få snø oppunder jakka når de baser og aker. Anonymous poster hash: 3daba...9e9
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Hvorfor ikke spørre barnet selv? Barn vet ofte hva de vil ha på seg, og både hel og todelt dress er gode plagg. Anonymous poster hash: dc450...a9a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Gutten min i andre klasse har todelt for første gang i år.Vi kjøpte den fra Diddrikson siden det kan man sette sammen buksen og jakken med en glidlås slik at han slipper å få snø opp under jakken når han er ute og leker. Anonymous poster hash: 96d9c...0d1
Gjest Antarctica Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Mine ønsker seg heldress, de går i 2. og 3.klasse. Tror de syns den todelte løsningen er upraktisk.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Min 2.klassing vil kun ha heldress. Myye bedre og mye raskere å ta på. Anonymous poster hash: c0d98...d40
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #12 Skrevet 7. desember 2014 Fremdeles heldress i 2kl... Ellers plukket hun bare av buksene å går og fryser... Anonymous poster hash: 9d2de...fd8
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 Her hadde alle 1.klassingene dress (de er ca 100stk). I år (3.) har vi kjøpt todelt. Anonymous poster hash: f5bcd...c6a
Berta_78 Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 Min førsteklassing vil ha hel (jeg har spurt). Mange i klassen har hel. Oslo vest-skole - siden du tenker at dette er en snobbe/mobbegreie
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 Førsteklassingen min har heldress i år også, samme med mange av klassekameratene ser jeg. Det går mye raskere å få av/ på, og da kan hun ikke snike seg unna boblebuksa og gå rundt å fryse beina av seg i friminuttene, som det ofte ble til da vi hadde overtrekksbukse/ jakke før i høst.. Anonymous poster hash: 44563...838
Kanutten83 Skrevet 7. desember 2014 #16 Skrevet 7. desember 2014 Min 2.klassing har heldress, og ser her vi bor at det er ganske hipp om happ om man har heldress eller todelt. For min sønn funker det best med heldress, enkelt å ta på og han slipper å få snø oppunder jakka da han er veldig aktiv i snøen, ruller, krabber osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå