Gå til innhold

Samboeren min har en datter fra før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren hennes er veldig interessert i å ha kontakt med meg

på fb,instagram og snap

Hva skal jeg tenke om det?

Anonymous poster hash: b20f2...d87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er naturlig å bli kjent med de voksne som omgås barnet ditt. Jeg kjenner alle de voksne som er med mitt barn. Gjør ikke du?

Anonymous poster hash: 963c5...c08

Skrevet

Dere trenger ikke å være bestevenner, men på sosiale medier kan dere vel være "venner"? Tenker det er fint at hun godtar deg, det kunne vært verre med drama og konflikter.

Anonymous poster hash: 67436...470

Skrevet

Jeg har ikke barn

Jeg er redd hun ikke er kommet over min samboer...

Kanskje jeg er dumt

Skrevet

Jeg kunne vært den moren.

Jeg ville være venn med stemoren til mitt barn.

Bf var noe spesiell og det var godt å kunne snakke med henne om diverse som angår mitt barn.

Vi fikk et godt forhold og hun er en jeg kan ringe for å spørre om råd hvis jeg lurer på noe ang bf.

Anonymous poster hash: 16d5b...41d

Skrevet

Synes ikke det er feil å ønske det men jeg hadde ikke vært interessert i det.

Anonymous poster hash: 27e8c...769

Skrevet

Jeg har ikke barn

Kanskje jeg er dumt

deal with it!!!!

Hun må ha kontakt med samboeren din for resten av livet eller til barnet er myndig. Å hadde jeg vært henne ville jeg også "holdt et øye" med hvem som omgåes barnet mitt.

Finner du deg en ferdig pakke må du bare godta slikt.

Anonymous poster hash: e3871...cdc

Skrevet

Jeg er hyggelig jeg

men syns det er rart

Hun er ikke særlig hyggelig mot min samboer

Skrevet

Tenker at det er positivt. En venninne av meg har hatt veldig gode forhold til damene i livet til datteren og bf. De har hatt en egen greie og kunne også diskutere bf seg imellom. Både den første og den andre. Har fått inntrykk av at dette har vært veldig fint...godt å se at datteren omgås bra damer. 

Anonymous poster hash: 77541...778
Skrevet

Jeg har ikke barn

Kanskje jeg er dumt

deal with it!!!!

Hun må ha kontakt med samboeren din for resten av livet eller til barnet er myndig. Å hadde jeg vært henne ville jeg også "holdt et øye" med hvem som omgåes barnet mitt.

Jøss.

Fryktelig umodent med !!!!!!!

Nei!!!! Hun må ikke finne seg i at barnets mor vil være venn med henne på alle sosiale arenaer.

Regner med du har en stemor i dine barns liv siden du svarer slik.

Holde øye med? Hvem tror du at du er? :P

Skrevet

Kunne vært meg.

Min eks har også ny samboer. Han er ikke så veldig god på samarbeid, så jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med hans nye samboer fordi det kanskje ville lette samarbeidet og samværet.

Jeg er veldig over han, har ingen interesse av å få han tilbake, men vi er faktisk nødt til å samarbeide om ungene resten av livet. Så det å prøve å unngå kontakt med meg gjør bare saken mye værre.

Forskjellen på din situasjon og min, er at jeg kan ikke ta kontLt med hans nye samboer fordi min eks blir så fryktelig sint. Jeg tror han er redd for at jeg skal fortelle ting jeg vet om han som han nye samboer enda ikke vet!

Jeg holder derfor en lav profil. Han klarer tydeligvis å ødelegge ting på egenhånd. Både samvær, samarbeid med meg og forhold til ny samboer.

Anonymous poster hash: 8c659...fc2

Skrevet

Jeg har ikke barn

Kanskje jeg er dumt

deal with it!!!!

Jøss.

Fryktelig umodent med !!!!!!!

Nei!!!! Hun må ikke finne seg i at barnets mor vil være venn med henne på alle sosiale arenaer.

Regner med du har en stemor i dine barns liv siden du svarer slik.

Holde øye med? Hvem tror du at du er? :P

Jeg tror jeg er meg 😉

Har værtfall hatt stemor til mine barn, helt til mannen kom krypende hjem igjen med halen mellom beina.

Nei hu trenger ikke ha kontakt med henne. Jeg tenkte mere på at bf å mor må ha kontakt å dette må ts bare godta.

Gjest Antarctica
Skrevet

Hos meg blinker det i alle varsellamper når mannens eks vil ha bred kontaktflate. Det roper "kontrollmor" med mange utropstegn. Jeg ville ha sagt ja til å være venn på FB, og lagt henne inn på en liste med begrenset tilgang. F eks at hun ser statusoppdateringer, men ikke bilder og all annen aktivitet.

Skrevet

Det skal jeg si deg er veldig kjekt, har god kontakt med damen til eks. Hun oppdaterer meg med flere bilder av barna f. eks. Hun har mer orden i klær og viktige papirer og info som jeg trenger. I begynnelsen syns jeg det var sært at hun ville ha så god kontakt med meg, men nå ser jeg jo at det er for det beste. Barna ser ut til å trives godt med at foreldrene samarbeider godt. Det er ikke sånn at vi er bestevenner, men en god tone er det, og det er mye jeg hadde hadde gått glipp av hadde det ikke vært for at vi har en bra kontakt. Syns du skal gi henne en sjanse :)

Anonymous poster hash: 627cc...d55

Skrevet

Den kontakten hun vil ha med meg er å fortelle om hvor god mat de spiser,fine bilder av seg selv og hjemmet sitt

ALDRI noe om datteren

Skjønner ikke hvorfor

Hi

Skrevet

Det kommer jo helt an på motivet - og motivet vet man ikke før etter en stund ;)

Jeg er venn med stemor på facebook, men ikke over natten. Vi ble kjent litt etter litt irl først. Og det var hun som la meg til hvis det har noe å si.

Vi har etter hvert fått god kontakt. Det er stemor, som mødre flest, som har oversikten i heimen, så det er ofte meg og henne som drøfter praktiske ting. BF overlater det til henne noe både hun og jeg er tilfreds med.

Meg og barnefar har ukentlige samtaler på telefon der vi snakker om uken som  har gått. Han er ikke så flink til å oppdatere stemor, så da tar jeg det med henne på facebook. Ellers så prater vi om alt mulig. Til og med om barnefar. Men det er på hennes initiativ ;) Jeg er vel passende person og tømme seg for siden jeg tross alt har levd med han i åresvis ;)

Hun er veldig åpen med meg ang det å være stemor. Om usikkerhet ang det å sette grenser når f,eks ikke far gjør det, usikkerhet ang å blande seg for mye inn kontra for lite inn, regler her kontra regler hos dem osv. Det setter jeg veldig stor pris på. Jeg har gitt henne "frie tøyler", men setter pris på at hun er så åpen med meg. 

Verdens beste stemor - rett og slett :)

Anonymous poster hash: ad1cc...8be
Skrevet

det må du nesten bestemme selv,men jeg var god venn til moren til stesønnen min og er det fortsatt,selvom det er slutt mellom meg og faren til gutten og vi har et felles barn også,så er jo en god grunn for jeg har det, slik at brødrene kan bli kjent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...