Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Sønnen vår på 13 mnd spydde i går rett etter lunsjen, var lunsjen som kom opp. Han var i super form før og etter, lekte, godt humør og veldig aktiv. Han spydde på nytt etter middagen, men var i god form etterpå igjen. Og spydde ikke mer. Ingen feber og ingen diare, har ikke spydd i dag og heller ikke i natt. Er det omgangssyken da? Virker ikke sånn. Anonymous poster hash: 10143...913
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Hadde samme problemstilling her i huset i begynnelsen av uken. Han spydde på natten, men var frisk og i godt humør både før og etter. Trodde han hadde spist litt badesalt i kveldsbadet. Nå ligger jeg her, tre dager senere med grusom kvalme og oppkast. Værste omgangssyken ever! Anonymous poster hash: d0809...703
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Sånn var det her, også. Lillejenta spydde et par ganger og hadde et par diarébleier i løpet av 3 dager. På dag tre ble jeg syk. Verste jeg har vært med på noen gang! Anonymous poster hash: 1db8f...33a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå