Gå til innhold

Oppussing-priser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at dette varierer stort, men kan noen gi meg eksempler på hva de betalte for oppussing av stue og hva som var inkludert i prisen og hvor stor stuen var. Vi vil legge nytt panel på vegg, male tak, skifte gulv og legge varmekabel runder parkett. Har ikke anelse om priser og tenkte jeg i første omgang kunne høre hva andre har betalt. Takker for svar :-)

Anonymous poster hash: 8c73d...6ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vanskelig å svare på fordi vi ikke vet hvilke materialer dere vil bruke, hvor stort rommet er osv. Skal dere leie folk til hele jobben eller gjøre noe selv? Dette har mye å si for prisen. Var jeg deg ville jeg funnet ut hvilke type materialer jeg ville ha, så ville jeg tatt kontakt med fagfolk og bedt de komme på befaring for å gi et prisoverslag. Ring og avtal med flere for det kan være stor variasjon på hva de tar i pris. Få gjerne referanser på tidligere arbeid.

Anonymous poster hash: 3afcb...b70

Skrevet

Dette er vanskelig å svare på fordi vi ikke vet hvilke materialer dere vil bruke, hvor stort rommet er osv. Skal dere leie folk til hele jobben eller gjøre noe selv? Dette har mye å si for prisen. Var jeg deg ville jeg funnet ut hvilke type materialer jeg ville ha, så ville jeg tatt kontakt med fagfolk og bedt de komme på befaring for å gi et prisoverslag. Ring og avtal med flere for det kan være stor variasjon på hva de tar i pris. Få gjerne referanser på tidligere arbeid.

Anonymous poster hash: 3afcb...b70

Takk for svar. ja, du har nok rett i at dette er beste fremgangsmåte. DIB får være for andre ting:-)

Anonymous poster hash: 8c73d...6ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...