Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Er der lov å dra dit å bruke uteområdene når det er helg? Er en kommunal bhg. Anonymous poster hash: e6cd9...339
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Barnehagene i vårt nærområde tillater/tolererer det. Anonymous poster hash: e5e78...f20
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 jepp, det gjør vi ofte! er usikker på om det er greit alle steder. Anonymous poster hash: 82a11...a4c
Serepta Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Ja det er helt ok. Men husk å rydde etter dere, og ikke ta med hund.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Takk for svar. Er jeg og barnet på 1 år, tenkte å dra å huske litt, og prøve lekeapparater, så blir ikke så mye å rydde, og hund blir ikke med ☺ Anonymous poster hash: e6cd9...339
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Selvsagt! Det eneste er at man selvsagt både lukker porten etter seg og rydder etter seg. Ikke noe problem å ha med hunden heller, bare man plukker opp ev etterladenskaper... Anonymous poster hash: b3f0e...06f
Superdolly Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Vi har ofte gjort det, uten å spørre til og med. Jeg kan ikke se at det skal være galt, så lenge man ikke ødelegger noe og rydder etter seg.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Jeg regner virkelig med at det er greit Jeg hsr ikke tenkt på at det ikke skulle være lov Anonymous poster hash: b4f32...e33
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Kommunale barnehager så har du lov. Private barnehager er det litt anderrledes. Hos oss måtte de sette opp skilt at deet ikke var lov pga at de hadde hatt endel skadeverk. Anonymous poster hash: 25525...6a9
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Selvsagt! Det eneste er at man selvsagt både lukker porten etter seg og rydder etter seg. Ikke noe problem å ha med hunden heller, bare man plukker opp ev etterladenskaper... Anonymous poster hash: b3f0e...06f Det er ikke greit å ta med hund uansett om du plukker opp etter den. Det ligger alltid noe igjen. Ellers er det bare å låne så lenge man rydder opp etter seg og ikke kaster sigarettsneiper eller annet der. I vår private bhg syns vi også det er greit at småbarnsforeldre låner plassen utenom bhg tid. Anonymous poster hash: 82ab0...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå