Gå til innhold

Dere prøvere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør det ikke vondt å lese om jenter og kvinner i alle aldre som blir uplanlagt gravide (uten å prøve) og tar abort? Spesielt om det ikke virker som at det gjør dem noe å ta abort? At det er lett for dem?

Er på ingen måte abortmotstander, men kjenner det gjør litt vondt selv når jeg tenker på det, og jeg er gravid selv om vi aldri prøvde på det... Livet er urettferdig.

Anonymous poster hash: f7185...08b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

Jeg er en prøver som har mistet mange ganger og har fått hab. abort diagnose.

Har selv tatt abort for en del år siden, det var ikke et valg jeg tok lett. Men, du, så vondt det gjorde etterpå....det er fremdeles et åpent sår. Jeg begynte å angre allerede kvelden etter de første pillene.

Ja, livet er urettferdig, ingen tvil...men det gjør ikke vondt å lese om de som tar abort etter å ha blitt uplanlagt gravide. Jeg har sympati med dem for jeg vet at å ta abort ikke er lett for normale mennesker. Jeg må innrømme at jeg føler jeg på en måte ikke fortjener få barn etter at jeg tok abort ....At karma hjemsøker meg og det er derfor jeg nå mister gang etter gang. Irrasjonelt og lite sannsynlig, men de tankene klarer jeg ikke å kvitte meg med.

Jeg er ikke misunnelig på de som blir lett gravide i det hele tatt!

Kanskje dette er vanskelig for deg å forstå?

Anonymous poster hash: 9722c...4d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...