Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Lurer på om noen her har fått dekt tannbehandlig pga spiseforstyrrelser? Hvordan gikk du frem, og hvor mye fikk du dekt? Har mye skader på tennene etter år med bulimi. Har diagnose, og gårr i behandling for det. Anonymous poster hash: f27cf...f6a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Så lenge du har journaler fra lege og psykiater så finner tannlegen som regel ut av det og søker. Han innhenter informasjonen han trenger fra lege og psykiater og søker. Det er bare å spørre tannlegen. Anonymous poster hash: 9ac32...fdf
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Trodde en måtte ha tannkjøtt / tann sykdom for å få det dekka. Men kan ikke skade å prøve. Anonymous poster hash: 94aec...7f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå