Gå til innhold

fornufts ekteskap ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vert sammen iv21 år, har en 10 åring. Viver gift, gode venner og vel forlikte. Vi har sex 3-4 gange pr mnd. Vi er snille med hverandre.

Det er praktisk, og trygt å bo sånn, det er mer ett fornufts ekteskap.

Men det er ok, det må bli slik......

Anonymous poster hash: 49ce2...e1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er spørsmålet?

Anonymous poster hash: 4b95e...3f7

Skrevet

Men regner med det var heftige følelser i starten? Mener du at du skal være nyforelsket resten av livet?

Alt blir kjedelig og forutsigbart når det repeteres. 

Anonymous poster hash: 8cab8...18c
Skrevet

Syns det høres ut som et godt ekteskap! Det er sånn man skal ha det! En partner, støttespiller og bestevenn for livet! :)

Skrevet

Jeg har vært sammen med min partner i 15 år. Nå i år fridde han til meg og jeg sa ja. Vi har 4 barn sammen, er gode venner, er ulik på flere områder, og lik på like mange. Det som vi har som er det virkelig gode i forholdet er vennskapet, omtanken for hverandre, samtalene og en å dele livet med.

Ikke akkurat tatt ut av en spennende roman, men jeg liker kjæresten min selv om livet med han som oftest er forusigbart. Kjeder man seg selv så får man piffet opp livet og forholdet. Mange måter å gjøre det på :) Jeg gjør det selv i fra tid til annen. Utrolig hva et øyeblikk med spontanitet gjør med forholdet, med mannen og ikke minst med meg selv ;)

Anonymous poster hash: b19cd...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...