Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Fortell fortell.... Anonymous poster hash: 18dbc...507
Sage90 Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Ja. Når samboeren min fridde til meg. Det er kanskje ikke så veldig romantisk for andre, men hvis man kjenner han så skjønner man! Eller med min første ordentlige kjæreste. Jeg hadde nevnt i en bi-setning at min favorittartist var Alicia Keys. En kveld inviterte han meg med hjem til seg. Da jeg kom inn i leiligheten hadde han tent lys, laget mat og Alicia Keys sto på i bakgrunnen:)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Jaaa Har datet en drømmenannen i 3 måneder nå. Har er mannen med stor M, uten tvil! For en uke siden begynte jeg å få panikk (noe som er veldig typisk meg, så derfor rømmer jeg. Redd for å bli såret kanskje. Jeg vet ikke) Uansett. Etter jeg snakket med han og sa jeg var usikker og redd på forholdet. Kom han kjørende til meg midt på natta uten å si noe. Han hadde den perfekte "talen" der han fortalte meg hvor glad han hadde blitt i meg. Ikke skulle såre meg osv. Han dro hjem til seg senere på natta. Da jeg og sønnen nin på 6 år skulle dra på skolen nesten morgen. Oppdaget han noe som sto utenfor døra. (Felles trappeoppgang) Der lå det en stooooor julekalender han hadde laget selv Han hadde saget ut et stort hjerte av en treplate og kledd den igjen med rødt tøy. Han hadde også skrevet en koselig beskjed til meg og sønnen min bak på julekalenderen - der han skrev bl.a. at han nyter hvert sekund med oss. <3 *sukk* Anonymous poster hash: e82c4...f12
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Jaaa Har datet en drømmenannen i 3 måneder nå. Har er mannen med stor M, uten tvil! For en uke siden begynte jeg å få panikk (noe som er veldig typisk meg, så derfor rømmer jeg. Redd for å bli såret kanskje. Jeg vet ikke) Uansett. Etter jeg snakket med han og sa jeg var usikker og redd på forholdet. Kom han kjørende til meg midt på natta uten å si noe. Han hadde den perfekte "talen" der han fortalte meg hvor glad han hadde blitt i meg. Ikke skulle såre meg osv. Han dro hjem til seg senere på natta. Da jeg og sønnen nin på 6 år skulle dra på skolen nesten morgen. Oppdaget han noe som sto utenfor døra. (Felles trappeoppgang) Der lå det en stooooor julekalender han hadde laget selv Han hadde saget ut et stort hjerte av en treplate og kledd den igjen med rødt tøy. Han hadde også skrevet en koselig beskjed til meg og sønnen min bak på julekalenderen - der han skrev bl.a. at han nyter hvert sekund med oss. <3 *sukk* Anonymous poster hash: e82c4...f12 Awww... for en Mann!! Anonymous poster hash: 2ab98...234
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Helt fantastisk mann!! <3 Sålangt har det vært masse sjokolade, fint kubbelys og en massasjeolje (med lapp om en personlig massasje fra han til meg) i adventskalenderen! ååå... Gleder meg til hver dag og jeg (og sønnen min) kan åpne resten av pakkene i kalenderen! Anonymous poster hash: e82c4...f12
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Jaaa... <3 Når samboer etter kun 4 mnd som kjærester sa han elsket meg på nyttårsaften for 14 år siden <3 Han har ikke vært noe spes romantisk siden haha... Eller jo, på sin måte Anonymous poster hash: 10a24...3d7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Min mann er ofte romantisk! <3 Får blomsterbuketter med kort hvor det står at han elsker meg. Sender meg fine mld eller bildemeldinger med hjerter, bamser osv Da vi hadde vært sammen i noen mnd kom jeg på besøk til han, da hadde han tent lys, kjøpt kinamat (favoritten min) og kjøpt gave til meg. Fikk da et hvittgull hjerte med fem diamanter i! EKTE!! Fikk også en SHVÆR bamse og en 1m lang rose valentinesdagen som kom noen mnd etter der igjen. Sier ofte han elsker meg, gir meg massasjer. Vi kysser og klemmer hver dag Anonymous poster hash: 72a69...020
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Mannen min tok meg med på piknik på stranda på en nydelig dag med blå himmel og strålende sol etterpå trodde jeg vi skulle hjem men da kjører han oss til flyplassen der han hadde leid et småfly med sjåfør som flydde oss over fjell og fjorder:) det var bare helt fantastisk romantisk Anonymous poster hash: b7b0d...480
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Mannen min tok meg med på piknik på stranda på en nydelig dag med blå himmel og strålende sol etterpå trodde jeg vi skulle hjem men da kjører han oss til flyplassen der han hadde leid et småfly med sjåfør som flydde oss over fjell og fjorder:) det var bare helt fantastisk romantisk Anonymous poster hash: b7b0d...480 Woooow👏👏👏👏👏👏 Anonymous poster hash: 18dbc...507
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Da en gammel venn av meg tok hånden min, og så på meg med et blikk jeg aldri hadde sett hos ham før, under en tur ut. Jeg skjønte der og da at følelsene mine var annerledes enn jeg trodde. Dette var veldig romantisk - dessverre, da begge er i forhold. Det kommer ikke til å skje igjen og det kommer ikke til å bli oss. Men der og da rullet magen rundt i 120. Anonymous poster hash: 20348...6a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå