Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Etter å ha lest for han selv selvsagt... Sliter med å sovnet, akkurat fylt fem, bruker to timer hver kveld, fra 19-21... Utrolig dårlig vane å prøve lydbok?? Anonymous poster hash: 9f074...530
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Mine hører på lydbok hver kveld. Er 3 år og 6 år. Anonymous poster hash: 913be...e57
Novemberdama Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Min mellomste hørte på lydbok hver kveld i flere år. Samme greia om igjen og om igjen, Svein og Rotta. Han rakk aldri å høre særlig lenge, men kunne hele greia utenat allikevel. Skjønner ikke hvorfor det skulle være en uvane.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Jeg gjorde det lenge i min barndom. Hørte på Mormor og de åtte ungene og Knerten i mange år. Sleit ut kassettene. Mine to unger hørte på det noen år de også. De hadde samme rom og de måtte ha noe de kunne høre på, slik st de ikke skravlet med hverandre. Da sovnet de nemlig aldri. Kunne ikke sette på ny lydbok om kvelden, for de ble de liggende å høre på. Men en de hadde hørt før som var litt rolig fungerte helt supert. Nå ligger hun ene og ser på Netflix når hun legger seg. Atopisk eksem som gjør at det er vsnskelig å sovne siden huden hennes klør. Med litt distrasjon fra netflix så sovner hun mye raskere enn uten. Selv ser jeg endel på netflix selv, en serie jeg igrunn kan utenat. Med tennåringer i hus som ikke er trøtte når jeg er trøtte er det ikke en som våkner når de skal på do ørten ganger etter jeg har sovnet. Litt bakgrunnsstøy og jeg sover selv om de styrer. Mannen skjønte det ikke, helt til han var syk noen dager og slet med søvnen. Sa han burde prøve siden han var en skikkelig grinete mann for hve eneste lyd vi laget gjennom dagen. Når det virket, så skjønte han hvorfor jeg hadde på litt bakgrunnstøy når jeg la meg. Anonymous poster hash: 99843...466
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Vesla her på 3 år hører som regel alltid ett eventyr fra lydbok når hun legger seg. Nytter ikke å sette seg ned å lese, da skøyer hun i timesvis og slår seg helt vrang når man går ut av rommet. Men med ett eventyr på (varer ca 15 min) så sovner hun som regel kjapt og er veldig fornøyd selv. Anonymous poster hash: 5e339...507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå