Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 8 kompiser fra skolen har vært her og spist pizza og godteri, spilt FIFA (4 av gangen mens de andre var heiagjeng) og spilt ulike brettspill. Så vellykket. Så moro og åpne huset for sønnen min sine venner. Alle er skikkelige gutter og har storkost seg. Foreldrene kom inn og tok en kopp kaffe da de hentet. Anbefales!! Anonymous poster hash: a31f8...aef
Gjest ♡perla Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Skulle ønske vi også hadde plass til det! :-)
Mandala Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 (endret) Det skal jeg passe på å gjøre ofte når vi flytter i hus :-) gleder meg allerede! Og fint at det var vellykket hi! Endret 6. desember 2014 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Skulle ønske vi også hadde plass til det! :-) HI her. Vi bor ikke stort. 135 fordelt på 2 flater. Men gutta var for det meste omringet FIFA spillet, spisestuebordet eller rommet hans. hadde sikkert vært trangere hvis det var 3-4 åringer som løper mer rundt Anonymous poster hash: e33f0...0fd
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Vi har stor kjellerstue og lar også ungene har flere venner på besøk samtidig, det er veldig trivelig synes jeg. Eldste er nå 14 år og de siste gangene han har hatt gutta på besøk nå har de vært 5 stykker som har sett film, spist popcorn, ledd, spilt dart og kost seg før alle sammen har overnattet på madrasser i kjellerstua. Veldig fint å bli litt kjent med barnas venner, når de sitter en hel gjeng rundt frokostbordet kan jeg sette meg ned å snakke litt med dem alle sammen og da er de så åpne og fine å snakke med. Anonymous poster hash: 35add...2de
Gjest Julia1984 Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Vi har loftstue og her er det åpent hus for barnas venner. Lørdag for 2 uker siden hadde min eldste også fotballfest med 7 gutter. Serverte pizzasnurrer, godteri og drikke. De så på en eller annen fotballkamp, spilte FIFA og lekte..
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Så koselig:)))! 8 åringen har kompiser her på overnatting i dag:) Vi har spist god mat, hatt quiz, spilt fotball og innebandykamp i stua, spist godteri og gutta har spilt FIFA. Nå spiller de siste runde med NHL på Playstation før det er natta:) I morgen tror jeg vi skal på julemarked og skøyter, før håndballkamp. Elsker denne tiden:)
Mandala Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Skulle ønske vi også hadde plass til det! :-) HI her. Vi bor ikke stort. 135 fordelt på 2 flater. Men gutta var for det meste omringet FIFA spillet, spisestuebordet eller rommet hans. hadde sikkert vært trangere hvis det var 3-4 åringer som løper mer rundt Anonymous poster hash: e33f0...0fd I sofaen min er det plass til tre barn, også har jeg en lenestol. Senga mi står ved siden av, men i feil vinkel for tv. Det er ca to meter fra sofaen til kjøkkenbordet. Det er virkelig ikke plass og vi andre i huset måtte sittet på et av barnas soverom om vi ikke skulle hengt med barnegjengen på besøk :-P
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Det der hørtes veldig koselig ut ☺. Prøver å få til det samme når samboer er bortreist. Han orker ikke andres barn så til nød en unge på besøk en sjelden gang når han er hjemme. Syns det er trist Anonymous poster hash: cb1b7...eda
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Så koselig! Og veldig viktig for barna etter hvert når de blir eldre. Nå er mine yngre, men er dette jeg håper skjer når han begynner på skolen og får nye venner der. Vi skal hvertfall legge til rette for det. Anonymous poster hash: 84abb...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå