Iiiiik Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Jeg trenger en ny serie jeg kan begynne å følge med på. Har sett og likt The Wire Homeland House of Cards Suits Sons of Anarchy Prison Break Breaking Bad Mad Men
Mandala Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 (endret) Orange is the new black likte jeg. Men jeg har ikke sett så mange serier, så andre har sikkert bedre forslag. Endret 6. desember 2014 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 The knick. Utrolig bra!!!! Anonymous poster hash: 712c7...396
Iiiiik Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2014 Takk! Orange is the New Black har jeg også sett, glemte den. The Nick skal jeg sjekke ut.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Revenge Scandal Blaklist Stalker Tyrant Anonymous poster hash: 7ff4e...bcd
Iiiiik Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2014 The Knick har jeg tenkt tidligere at jeg vil se, men tror jeg må spare den til mannen er hjemme. Revenge er nok ikke noe for meg, men både Scandal og the Blacklist ser aktuelle ut. Takk for tips!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Criminal minds Dexter New girl Glee (flaut, men den er sååå fin) Sopranos Anonymous poster hash: f9c40...479
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 The walking dead. Trodde egentlig den var helt uaktuelt for meg, men det er faktisk en veldig fengende serie med gode skuespilleren. Endring av karakterene til folk underveis, drama og spenning. Fikk den anbefalt av en venninne. Måtte se noen episoder før jeg ble hekta, men nå er jeg det altså. Anbefales. Anonymous poster hash: f6208...d8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå