Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Har dere alltid sex på merkedager som bursdag, julaften, nyttårsaften? Som en "forventning" fra dere begge. (I tillegg til sex ellers såklart ;-) ) Anonymous poster hash: 45841...416
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Slutta vel gradvis med slikt over år. Anonymous poster hash: 7aab2...b5c
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Hæ? Nei. Jeg blir ikke tent av merkedager.
Gjest Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Haha nei, skulle tatt seg ut. Her har vi det når det passer oss og ikke når tid det er julaften og en er stinn & stappa av julemat, kaker og godterier ....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Vi har sex når vi har lyst.Har vi lyst på en merkedag, så har vi sex ellers ikke Anonymous poster hash: 2da68...7e7
Gjest ronja røverdatter Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 (endret) Vi har også sex når vi har lyst, merkedager eller ikke. Og hadde vi ført statistikk så kan jeg godt tenke meg at merkedager har en langt lavere sexrate enn andre dager. Ofte det siste vi tenker oss på slike dager. Endret 6. desember 2014 av ronja røverdatter
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Merkedager slikt som julaften har vi sjeldent det. Da har en eller begge sovnet på sofaen før vi får tenkt tanken. Få barn til å sove før vi kommer i seng er også ganske utenkelig siden flere av de er fjortiser og da ikke kan legge seg når vi er trøtte. Og sex med barn som er våkene i rommet ved siden av hører veldig til sjeldenhetene. Blir ikke akkurat tent av det. Anonymous poster hash: 21cad...d4f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Hehe, nei det har ikke noe å si 😂 Anonymous poster hash: c6870...c50
Sint naken biltyv Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 JA!! Jeg blir så innmari tent av merkedager!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Har inntrykk av at mange har det som en fast greie at når en av de har bursdag, eller når det er julaften og nyttårsaften er det "selvsagte" dager for sex - i tillegg til når man ellers måtte ha lyst hele året rundt ;-) -hi Anonymous poster hash: 4d581...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå