Gustav Klitt Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Det er tydeligvis jeg: http://m.side2.no/aktuelt/--du-ma-vre-pedofil-om-du-klarer-a-se-noe-seksuelt-i-disse-bildene/8517647.html
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Hun ligner på Vanessa Paradis som barn Anonymous poster hash: e6c68...20f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Ja vel, da vet vi det. Det er ikke jeg i alle fall. Jeg ser bare et lite barn. Anonymous poster hash: 1be39...71f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Jepp, jeg også, tydeligvis.... Anonymous poster hash: 6d800...474
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 For ei utrolig vanvittig pen jente. Anonymous poster hash: 6f651...174
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Du må tenke som en pedofil sier moren....-Vel, vi kjenner alle igjen seksuelle tendenser i bilder. Det gjør oss ikke til pedofile. Det er stor forskjell på det og det å ønske å ville gjøre noe seksuelt med barnet -som en pedofil ville tenkt.... Anonymous poster hash: 44c56...f39
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Du må tenke som en pedofil sier moren....-Vel, vi kjenner alle igjen seksuelle tendenser i bilder. Det gjør oss ikke til pedofile. Det er stor forskjell på det og det å ønske å ville gjøre noe seksuelt med barnet -som en pedofil ville tenkt.... Anonymous poster hash: 44c56...f39 Når moren kommer med en slik uttalelse så er det jo hun som er på jordet. Hun tar bildene slik hun gjør for å få oppmerksomhet, og er så talentløs at hun lar sin unge datter spille på antydninger om sex. Hun balanserer på en smal egg med de bildene, og jeg mener hun har falt over på feil side. I følge moren har jeg vel en "pedofil tankegang"... men kun i følge denne morens tankegang, ikke min egen! Jeg synes denne moren på et vis misbruker datteren sin når hun velger å la henne posere slik hun gjør og i noen av de klærne hun gjør. Datteren blir et seksualisert objekt, og det er ikke greit! Mange av bildene er helt tydelig posert, riktig lyssatt osv., så at moren tar bildene når datteren ikke er oppmerksom på det en gang, det er bullshit. Moren sier jo selv at jenta ikke liker å bli tatt bilde av - og da burde jenta faktisk slippe! Utrolig vakker jente som dessverre har en mor som selger sin datter med de bildene hun tar. Anonymous poster hash: 6d800...474
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Se bare på forskjellen på bildene av henne, og barna på H&M annonsen over. Anonymous poster hash: 53522...b2c
Gustav Klitt Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2014 Du må tenke som en pedofil sier moren....-Vel, vi kjenner alle igjen seksuelle tendenser i bilder. Det gjør oss ikke til pedofile. Det er stor forskjell på det og det å ønske å ville gjøre noe seksuelt med barnet -som en pedofil ville tenkt.... Anonymous poster hash: 44c56...f39 Når moren kommer med en slik uttalelse så er det jo hun som er på jordet. Hun tar bildene slik hun gjør for å få oppmerksomhet, og er så talentløs at hun lar sin unge datter spille på antydninger om sex. Hun balanserer på en smal egg med de bildene, og jeg mener hun har falt over på feil side. I følge moren har jeg vel en "pedofil tankegang"... men kun i følge denne morens tankegang, ikke min egen! Jeg synes denne moren på et vis misbruker datteren sin når hun velger å la henne posere slik hun gjør og i noen av de klærne hun gjør. Datteren blir et seksualisert objekt, og det er ikke greit! Mange av bildene er helt tydelig posert, riktig lyssatt osv., så at moren tar bildene når datteren ikke er oppmerksom på det en gang, det er bullshit. Moren sier jo selv at jenta ikke liker å bli tatt bilde av - og da burde jenta faktisk slippe! Utrolig vakker jente som dessverre har en mor som selger sin datter med de bildene hun tar. Anonymous poster hash: 6d800...474 Dette! Forkastelig å prostituere ungen sin på denne måten, dobbelt forkastelig når hun ikke engang kan stå for det.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #11 Skrevet 6. desember 2014 Tja...bildene er litt "voksne" kanskje, men jeg vil ikke påstå at det er eksplisitt seksualiserte! Vakker jente! Anonymous poster hash: e920c...89d
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #12 Skrevet 6. desember 2014 Jeg er overhodet ikke pedofil, men mange av disse bildene spiller ikke på barnslig lek og morro ihvertfall! Jenta er 9 år, og blir sminket, stylet og posert som en voksen. http://www.cntvna.com/Life/2014-05/28/cms153568article.shtml Men en usedvanlig vakker jente da, og mange søte uskyldige bilder også https://www.google.no/search?q=kristina+pimenova&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=7VCDVNf_HKfoywOK1oGoDw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643 Anonymous poster hash: cefd1...8a1
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #13 Skrevet 6. desember 2014 Nydelig jente, men ser ikke noe seksuelt i bildene. Hadde jeg hatt jenter hadde de likevel ikke fått stille opp på slike bilder, de er "for voksne". Anonymous poster hash: d79f0...1e8
Cat.68 Skrevet 6. desember 2014 #14 Skrevet 6. desember 2014 Jeg ser bare et usedvanlig vakkert barn, som kanskje er kledd litt for voksent i anledning fotografering. Finnes ikke noe seksualisert i bildene. Det er bare et barn.
Gjest Antarctica Skrevet 6. desember 2014 #15 Skrevet 6. desember 2014 Vet ikke om man "må være pedofil" for å lese noe seksuelt inn i disse bildene. Men hvis man allerede er pedofil, får man det hele servert på sølvfat av denne mora. Jeg syns f eks ikke det bildet med nakne lår og en hånd som stikker ut fra skrittet var noe OK. Jeg syns det var en upassende måte å avbilde et lite barn på.
Marriet Skrevet 6. desember 2014 #16 Skrevet 6. desember 2014 Vet ikke om man "må være pedofil" for å lese noe seksuelt inn i disse bildene. Men hvis man allerede er pedofil, får man det hele servert på sølvfat av denne mora. Jeg syns f eks ikke det bildet med nakne lår og en hånd som stikker ut fra skrittet var noe OK. Jeg syns det var en upassende måte å avbilde et lite barn på. What she said. det er en voksen måte å posere på, og jeg oppfatter det som veldig unaturlig for et barn å posere såpass voksent. Det hele ser egentlig ganske så...merkelig ut
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #17 Skrevet 6. desember 2014 Hun er et vakkert barn, men det ser ikke ut som hun fronter barneprodukter. Det virket for unaturlig og voksent å posere slik for en 9 åring. Moren ordla seg ganske uheldig der. Jeg tenker de burde ta litt selvkritikk når så mange oppfatter dette som feil. Anonymous poster hash: dfb69...79d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #18 Skrevet 7. desember 2014 Nydelig jente, men jeg ser ikke noe seksuelt i bildene. Så selv om uttalelsen fra moren er teit, er det kanskje noe i det hun sier, jeg vet ikke. Anonymous poster hash: 01b26...a0e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #19 Skrevet 7. desember 2014 her er andre barne modeller: http://www.pompdelux.com/nb_NO/jente-110-152-cm de står i poseringer disse, ser ut som små voksne. bruk av barne modeller er vel alltid litt tvilsomt. http://m.zara.com/no/no/barn/jente-%283-14-år%29/kjoler-c269256.html slik kan mn også markedsføre barnetøy. er dette bedre http://www.benetton.com/blog/2014/12/04/be-brilliant-be-happy/ de største jentene i svart? Anonymous poster hash: de2ed...410
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #20 Skrevet 7. desember 2014 Nydelig jente, men jeg ser ikke noe seksuelt i bildene. Så selv om uttalelsen fra moren er teit, er det kanskje noe i det hun sier, jeg vet ikke. Anonymous poster hash: 01b26...a0e Nei, det er ikke noe idet hun sier. De flese som er observante kjenner igjen seksuelle tendenser på en posering på et barn. Det er stor forskjell på det å være observant og det å ville gjøre noe seksuelt med barnet. De som ikke er pedofile ønsker heller ikke gjøre noe seksuelt med barnet. Det byr den imot -og det byr meg imot! -selvfølgelig! Anonymous poster hash: 44c56...f39
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #21 Skrevet 7. desember 2014 Nydelig jente, men ser ikke noe seksuelt i bildene. Hadde jeg hatt jenter hadde de likevel ikke fått stille opp på slike bilder, de er "for voksne". Anonymous poster hash: d79f0...1e8 Synes du motsier degselv her Anonymous poster hash: 44c56...f39
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #22 Skrevet 7. desember 2014 Helt upassende bilder, hadde du latt ditt barn stilt opp sånn? Det er dessverre alt for mange syke folk ute i vår verden. Spørsmålet er vel egentlig hadde du publisert slike bilder av din datter på sosialemedier? Vi skal ikke legge ut bilder av barn i svømmehall, i bikini, hva er grunnen til det? Jo for vi vil beskytte barna våre. Anonymous poster hash: ec133...600
Chl85 Skrevet 7. desember 2014 #23 Skrevet 7. desember 2014 Hele settingen/fotostemningen er lagt opp til å seksualisere henne. Barnet i seg selv er bare et pent barn... Men synes positurene og til dels klærne passer en voksen og ikke en 9 år gammel jente. Det synes jeg faktisk de fleste burde klare å se. Hadde ikke reagert hvis det var en ung kvinne i de samme positurene og klærne(og det sier jo litt).
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #24 Skrevet 7. desember 2014 Nei, det er jeg tydeligvis ikke, klarer ikke å se noe seksuelt. Hadde ikke sett noe seksuelt om jenta hadde vært uten klær, det er et barn..... Det jeg stusser på er at mora sier at jenta ikkevliker at hun tar bilder, og derfor må hun være rask... Kanskje modell ikke er drømmen for jenta :-P. Anonymous poster hash: cbfa9...02c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #25 Skrevet 7. desember 2014 Wow for ett vakkert barn. Blir helt målløs Anonymous poster hash: 933c6...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå