Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 I kjøkkenskapet, æsj altså! Dine beste tips til å holde den unna til vi har fått den i fella. Noe jeg kan putte i skapet som den skyr? Anonymous poster hash: fe5b4...725
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 He he, ja det funket strålende når vi hadde katt 😻. Bare så kjedelig når de blir påkjørt eller borte 😞 så da prøver vi musefeller istedenfor. Anonymous poster hash: fe5b4...725
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Sett felle inn i kjøkkenskspet! Husker da jeg bodde hjemme, så var det kommet en mus inn i hjørneskapet. Jeg åpnet og hylte. Min far gløtter på døra å la inn felle, det var bare et par minutter så KLAPS! Bare pass på den ikke kommer ut. Jeg er forresten livredd for mus! Hater mus og rotter! Anonymous poster hash: d281f...cd1
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Vi har lagt felle i skapet og under kjøkkenbenken, så håper vi tar den i natt. Er ikke redd mus, men synes det er ekkelt å ikke vite hvor den beveger seg... Anonymous poster hash: fe5b4...725
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Du får håpe det bare er en mus da... Vi trodde vi hadde en mus i fjor. Det viste seg å være flere titalls rotter... Anonymous poster hash: 855c8...c75
Gjest Antarctica Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Men der det er mus, er det i alle fall ikke rotter. Det kan man trøste seg med.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Huff og huff, rotter ja - da hadde jeg ordnet ny katt i morra! Så nå ut som muselort, så satser på at det er det. Vi hadde to i fjor også...trodde vi hadde tatt den, men så var de tydeligvis to 😒 så nå skal vi sette ut feller igjen om vi tar en. Er vel ikke så rart det kommer noen inn, når vi hadde katt lå det opp til flere mus ute her spesielt på våren, så er nok å ta av 😉 Anonymous poster hash: fe5b4...725
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Vi hadde rotter og mus samtidig. Rotter i vegger og tak i kjeller. Mus på loftet med inngang inn i veggen på kjøkken i 1. Etasje og helt opp på loftet... Anonymous poster hash: 855c8...c75
Gjest Antarctica Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Men fortrenger ikke rottene musebestanden? Hvis det er kontakt mellom boområdene, da?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #11 Skrevet 6. desember 2014 Er virkelig rotter i hus et problem i Norge? Anonymous poster hash: 3d480...36d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå