Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Han fikk nye briller for et par uker siden og rakk ikke å ha de mer enn en uke før de nå er borte. Jeg kan ikke fatte og begripe hvor de er hen her i huset. Han bruker nå de gamle brillene, som er helt like, men med styrke på bare et øye. Nå skal han ha styrke på begge øyne og endret styrke på det han hadde fra før. Så hvor kan de ligge hen? De er mørkeblå med lyseblått på innsiden og litt sånne firkantede i plast. Anonymous poster hash: 70c52...aea
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Jeg føler at de ligger i gangen et sted, muligens i et skap eller en kommode. Anonymous poster hash: 495fb...2c5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 i bilen! Den mørke om dere har to.. De ligger rundt førersetet, enten i midten, eller mellom midten og selve setet, eller på gulvet undr setet, langt under. Anonymous poster hash: c08f6...85c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Takk for tips, skal sjekke begge to når barna har lagt seg:) Anonymous poster hash: 70c52...aea
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 De lå på "rotrommet" inni en av de mange hyllene vi har der, rett ved siden av gangen:) Anonymous poster hash: 70c52...aea
Snuppa09 Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Ja da så du jo hvor "godt" disse damene så😂😂😂!!! Tragisk !!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 De lå på "rotrommet" inni en av de mange hyllene vi har der, rett ved siden av gangen:) Anonymous poster hash: 70c52...aea Ja, ja.. Da var jeg ikke sååå langt unna! Anonymous poster hash: 495fb...2c5
Snuppa09 Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 De lå på "rotrommet" inni en av de mange hyllene vi har der, rett ved siden av gangen:) Anonymous poster hash: 70c52...aea Ja, ja.. Da var jeg ikke sååå langt unna! Anonymous poster hash: 495fb...2c5 Nei det var jo ikke langt unna😂😂😂!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå