Mandala Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Det er bare meg og tre barn, så jeg gidder ikke kokkelere i timesvis for at de skal sluke maten på ti hektiske minutter. Noen forslag? Jeg føler meg blank.
sug lut Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Pastalaks. Kok pasta, la laksebiter trekke med de siste to minuttene, hell av vann, tilstett spinat (fersk/fryst) (i ei knipe: ferdig tinte erter, eller brokkoli i finhakka form), hakket vårløk om du har, matfløte, salt og pepper. Bland, varm, spis. Alle unger som noen gang har vært innom her liker det, inkl de som ikke liker fisk og ikke liker grønnsaker (det vil si de som har fått lov å til å bli små matprinsesser), og det tar ti minutter å lage.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Tandoori eller kylling tikka:) mmm Anonymous poster hash: 6aa73...132
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Taco, pizza, pølser..... det er jo lørdag.... Anonymous poster hash: d6526...a7b
Mandala Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2014 Taco, pizza, pølser..... det er jo lørdag.... Anonymous poster hash: d6526...a7b De syns det er så kjedelig mat. Eller er ikke glad i det hvertfall.
klg,2 boys now:) Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Har ble det spagetti👍med yngstemann som hjelpekokk
Mandala Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2014 Pastalaks. Kok pasta, la laksebiter trekke med de siste to minuttene, hell av vann, tilstett spinat (fersk/fryst) (i ei knipe: ferdig tinte erter, eller brokkoli i finhakka form), hakket vårløk om du har, matfløte, salt og pepper. Bland, varm, spis. Alle unger som noen gang har vært innom her liker det, inkl de som ikke liker fisk og ikke liker grønnsaker (det vil si de som har fått lov å til å bli små matprinsesser), og det tar ti minutter å lage. Takk, den skal jeg prøve, men kanskje imorgen. Tror jeg har både erter, brokkoli og spinat, så kan jo blande litt av alt så ikke matprinsessene mine blir skeptiske til det grønne ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå