Gå til innhold

Ringe legevakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor på bygden så det er ikke bare bare med lege i nærheten.

Uansett d startet i natt med rundt 38-38.5 i feber og magesmerter. Prøvde å gå på do men kom aldri. Idag rundt kl 9 kom det endelig noe, litt løsere enn vanlig men langt i fra diare. Spist veldg lite idag og nå for litt siden kom magesmertene tilbake og feberen. Veldig ubehagelig for 4åringen vår. Hva ville dere gjort? Smertene kommer og går, men hyler når d holder på. Drukket lite idag ..

Hilsen bekymret mamma

Anonymous poster hash: 887be...c99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff :-( Jeg ville i hvert fall ringt legevakten for å høre hva de mente og om de hadde noen tips. Og dersom de mener det er nødvendig at dere kommer inn så sier de fra om det :-) Lykke til og god bedring! 

Skrevet

Ville ha ringt. Har hun spist noe spesielt da? Som kan ha utløst dnene mageondten? Ellers så tenker jeg blindtarmen :( God bedring til vesla!

Skrevet

Nei ingenting utenom d vanlige. Ringte legevakten men de virket ikke så interessert i å høre og at dette ville passere av seg selv.. Sover nå og har 38.5 og vondt i magen. Ingen tegn til forkjølelse.

Skrevet

Du er gravid uten å vite om det å nå begynner fødselen.

Anonymous poster hash: e73c4...9dd

Skrevet

Min hadde noe lignende for fire uker siden. Det samme med fem andre i barnehagen.

Anonymous poster hash: 8945b...657

Skrevet

Hvor lenge varte det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...