Gå til innhold

Sitter med klump i halsen

Anbefalte innlegg

Gjest lillehi
Skrevet

Den hjelpen jeg har fått her inne iår er bare helt enestående💕 at folk er villige til å hjelpe totalt ukjente gjør at jeg virkelig får tilbake troen på mennesker! Takket være dere får jeg og datteren min en kjempefin jul, og jeg kan kjenne gleden over at hun får flere pakker😃 jeg sender dere ALLE en stor juleklem💕

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra:)

Jeg har virkelig beundring for deg da vi har tenåring selv.

Og de ønsker seg jo alltid noe og det er ikke billig....

Skrevet

Vel fortjent! Ønsker dere en riktig god jul 😀

Gjest lillehi
Skrevet

Så søte dere er😃 det understreker bare det jeg mener💕

Skrevet

Finnes det en tråd her inne hvor man kan se hvem som ønsker hjelp?

Anonymous poster hash: 6a5bf...771

• 3 år senere...
Skrevet

Husker dere denne?

Anonymkode: 1c257...f2f

Skrevet

Ja, jeg ble lurt trill rundt. 😤

Anonymkode: 36702...940

Skrevet

Hva var historien. 

Hun lurte folk? De fant det ut og hun mottok trusler?

Anonymkode: 33eae...f81

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva var historien. 

Hun lurte folk? De fant det ut og hun mottok trusler?

Anonymkode: 33eae...f81

Husker ikke helt, men det var noe sånn. Eller var det brev til datteren? Men om det med brevet var sant kom vel aldri frem? 

Hun mottok hvertfall mye gaver og penger fra brukere her. Om hun faktisk var fattig husker jeg ikke.

Skrevet

Lurte meg også.

Anonymkode: f8dda...731

Skrevet

Hun var hvertfall veldig ressurssvak. Så fattig ut i både klær / hår/ sko og utseende ellers. Jeg møtte henne da jeg leverte arvetøy. At hun var uærlig var trist,  for både hun og datteren ( som vel ble gravid som 14-15-åring) hadde godt av hjelp. 

De som ble lurt kan hvertfall trøste seg med at de faktisk trengte hjelp.  

Anonymkode: 68f66...187

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun var hvertfall veldig ressurssvak. Så fattig ut i både klær / hår/ sko og utseende ellers. Jeg møtte henne da jeg leverte arvetøy. At hun var uærlig var trist,  for både hun og datteren ( som vel ble gravid som 14-15-åring) hadde godt av hjelp. 

De som ble lurt kan hvertfall trøste seg med at de faktisk trengte hjelp.  

Skrev hun det her? Om datteren? Fikk HiN barnet?

Skrevet

Var vel noe med en bunad også? Hadde hun fått en til datteren av en av dere her inne?

Anonymkode: d3639...778

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skrev hun det her? Om datteren? Fikk HiN barnet?

Ja, hun skrev om det. Og ble bestemor såvidt jeg vet.  Og fikk beskjed om at hun burde droppe dib.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Husker ikke helt, men det var noe sånn. Eller var det brev til datteren? Men om det med brevet var sant kom vel aldri frem? 

Hun mottok hvertfall mye gaver og penger fra brukere her. Om hun faktisk var fattig husker jeg ikke.

Noen hadde søkt henne opp på fb, og der fremsto hun alt annet enn fattig. Det ble linket til fb siden hennes her inne, husker godt det

Anonymkode: 622a1...235

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen hadde søkt henne opp på fb, og der fremsto hun alt annet enn fattig. Det ble linket til fb siden hennes her inne, husker godt det

Hun hadde bygget seg en Facebook -fasade. Det er sant. Men jeg vet hvor hun bodde og hvordan hun så ut.. Det var ikke noe glamour der. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og "noen" ( en av brukerne her) stalket henne og sendte skikkelig stygt brev til datteren.  Det endte, tror jeg, med en politianmeldelse og var ordentlig stygt. Ikke alle brukerne her inne er gode mennesker. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Og "noen" ( en av brukerne her) stalket henne og sendte skikkelig stygt brev til datteren.  Det endte, tror jeg, med en politianmeldelse og var ordentlig stygt. Ikke alle brukerne her inne er gode mennesker. 

Det er sikkert og visst, mange gale folk. En god grunn til å ikke skrive med nick. Ja, det ble en virkelig stygg sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...