Gå til innhold

Noen som har hatt barn med RS virus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt tid tok det til de ble friske og hvor dårlig var dem?

Anonymous poster hash: 1ba61...8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niesen min holdt på å dø av RS virus,.

Hun var en frisk liten jente som etter RS viruset verken kan snakke eller gå.

Anonymous poster hash: ebd08...d60
Skrevet

Eldstemann blei lagt inn på sykehus i alder av 1 år den gangen. Måtte ha respirasjonshjelp siden han hadde astma i tillegg. Husker ikke helt hvor lang tid det tok, men vi lå nå der inne i halvannen uke :)

Skrevet

De to yngste her var innlagt da de var rundt 6 mnd. Lå i henholdsvis 4 og 6 dager. Ene var ganske dårlig. Fikk innhalasjoner hver 2. time i flere dager. Skikkelig ekkelt da det stod på.

Anonymous poster hash: 12ef5...b8f
Skrevet

Nå skremte dere meg😱. Lille her er 9 mnd. Vi var på sykehuset med han torsdag kveld. Fikk med oss inhalasjonmaskin hjem som vi bruker hver tredje time. Han har vært veldig sutrere, virker som om han ikke har det bra. Feber idag rundt 38. Kvikna til etter å ha fått paracet.

Ble usikker nå etter å ha hørt dere om de tok det på alvor nok.

Skrevet

Vår jente fikk det da hun var to. Var ikke veldig syk. Fikk bekreftet at det var RS etter at hun ble frisk av seg selv.

Skrevet

Sønnen min hadde rs-virus da han var 2 mnd. Jeg oppfattet det som en forkjølelse han kunne tåle, men da vi var på Barneklinikken ble han lagt inn, ikke fordi han var så dårlig da, men fordi de ikke tar noen sjanser når de er såpass små. Han fikk inhalasjoner, ble litt verre før han ble bedre. Drakk litt lite. Det du må passe på er at bleiene er våte, og allmenntilstanden er noenlunde ok på tross av feber. Hvis ikke bør du gå til lege igjen.

Skrevet

vi var innlagt i fire dager. vesla var 1,5 år og har astma i tillegg. fikk inhalasjonsmedisin hver tredje time. det var ganske utmattende, men gikk heldigvis bra.

Anonymous poster hash: d5976...6e0

Skrevet

Vesla mi var bare 5 uker da hun fikk RS virus. Lå på sykehus fra fre-man. Brukte forstøverapparat (?) der. Da vi kom hjem ble hun bedre for hver dag, men tok litt tid før hun var helt frisk.

Legen på sykehuset mente vi måtte regne med at hun ville bli et "astmabarn" da lungene hennes ble kraftig angrepet, men hun er 4 år nå og vi har ennå ikke merket noe til det *bank i bordet* :)

Anonymous poster hash: 034ca...338

Skrevet

Den ene gutten min var innlagt på sykehus i ei uke når han var 4 mnd og hadde RS. Han fikk i tillegg til maske melk på sonde for han nekta å spise. Hadde halsbetennelse i tillegg...

Anonymous poster hash: 00039...563

Skrevet

Tvillingene mine var innlagt da di var 2,5 mnd. Ene var skikkelig syk, og tilbrakte et døgn på intensiven. Andre hadde litt feber og var bare innlagt pga søsteren

Skrevet

Innlagt 2ganger. Da han var 1år og da han var nesten 2. Ikke så veldig dårlig i pusten egentlig, men masse slim som gjorde at han hostet til han spydde. Sluttet å spise og måtte sondes. Trengte astmamedisiner ut vinterhalvåret fordi det tok lang tid å bli kvitt slimhosten. Har ikke astma.

Anonymous poster hash: b4c91...3b9

Skrevet

Jenta mi var 5 mnd da hun fikk det. Innlagt på isolat 1 uke for sondemating.

Det er ingenting de kan gjøre med viruset. Men jenta mi sluttet å spise/drikke en lang periode så hun var i ferd med å bli dehydrert.

Anonymous poster hash: 700b3...b4d

Skrevet

Nå skremte dere meg😱. Lille her er 9 mnd. Vi var på sykehuset med han torsdag kveld. Fikk med oss inhalasjonmaskin hjem som vi bruker hver tredje time. Han har vært veldig sutrere, virker som om han ikke har det bra. Feber idag rundt 38. Kvikna til etter å ha fått paracet.

Ble usikker nå etter å ha hørt dere om de tok det på alvor nok.

Første gang vi var til undersøkelse var jenta mi sutrete og da sa de at hun ikke var syk nok til innleggelse.

Andre gang hang hun "halvdød" i armene mine og hadde helt sluttet å ta til seg både vått og tørt. Ingen sutring lenger...

Så du kan sikkert senke skuldrene.

Anonymous poster hash: 700b3...b4d

Skrevet

Dattera hadde det da hun var 2-3 mnd. Var på sykehuset i fire dager tror jeg det var. Medisiner, intravenøst og melk i sonde. Helt frisk nå, to år senere :)

Skrevet

Ettåringen min har nettopp hatt rs og lungebetennelse. Gikk over av seg selv.

Anonymous poster hash: 59455...bdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...