Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Ser flere skriver i en annen tråd at kjolen ser billig ut,å at skal du kjøpe en bilig kjole så må den hvertfall se dyr ut. Hi fikk også refs fordi kjolen bare kostet 400 kr. Så hva tenker dere andre her? Må en kjole se dyr ut for at du skal like den? Må kjolen koste over 500 kr for at du skal like den? Er bare nygjerrig hva flertallet tenker. Selv så har jeg kjøpt en fin kjole til 99 kr på H&M å har ingen problemer med å vise meg frem i den Anonymous poster hash: a7477...7c8
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Den må se ordentlig ut, og ikke være i polyester eller dårlig, tynt stoff. De må være klassiske og kle meg og min figur. Jeg velger kjoler kun etter utseendet og passform. Har nesten bare litt dyrerene kjoler, for det er de jeg finner som passer til mine kriterier. Anonymous poster hash: 1370a...259
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 I så fall lurer jeg på hvordan en dyr kjole ser ut? Er det stoffet som avgjør? Fasongen på kjolen? Produsenten? Anonymous poster hash: c3b7e...af3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Jeg bryr meg nada. Noe er fint, annet ikke. Billig som dyrt. Anonymous poster hash: 962aa...d2c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Den bør ikke se billig ut. Med billig menes ikke pris, men rett og slett dårlig smak. Stoff som er dårlig, pynt som er jalla, tacky eller rett og slett for mye. Det er altså ikke billig som i kroner og øre. Det trodde jeg alle forsto. Anonymous poster hash: 506fa...25f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Jeg er ikke opptatt av merker, og kjøper uten å tenke pris. Det viktigste er at den er pen på meg. Har venninner som mener prisen er viktig. Har fått meg en latter i ny og ne da de har kjøpt Merkekjoler på Zalando, og sett helt tragiske ut. Penger er ikke viktig. Passform er ALT Anonymous poster hash: 0dc40...e46
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Den bør ikke se billig ut. Med billig menes ikke pris, men rett og slett dårlig smak. Stoff som er dårlig, pynt som er jalla, tacky eller rett og slett for mye. Det er altså ikke billig som i kroner og øre. Det trodde jeg alle forsto. Anonymous poster hash: 506fa...25f Ehh prislappen på kjolen ble trekt frem som negativt så jo det var snakk om billig som i kroner og øre. Anonymous poster hash: a7477...7c8
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Den bør ikke se billig ut. Med billig menes ikke pris, men rett og slett dårlig smak. Stoff som er dårlig, pynt som er jalla, tacky eller rett og slett for mye. Det er altså ikke billig som i kroner og øre. Det trodde jeg alle forsto. Anonymous poster hash: 506fa...25f Ehh prislappen på kjolen ble trekt frem som negativt så jo det var snakk om billig som i kroner og øre. Anonymous poster hash: a7477...7c8 Tror du 1 kommentar er det samme som alles mening? Anonymous poster hash: 506fa...25f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 I så fall lurer jeg på hvordan en dyr kjole ser ut? Er det stoffet som avgjør? Fasongen på kjolen? Produsenten?Anonymous poster hash: c3b7e...af3 Eh.. Ja. Det er stoffet og fasongen som avgjør. Selvfølgelig. En dyr kjole kan også se "billig" ut. Anonymous poster hash: 1370a...259
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå