Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Ser at en del har alt hvitt og sølv..... til og med juletreet er pyntet med kul hvite og sølvfargede kuler til jul. Her hos oss er det ganske tradisjonell rød jul. Jeg har duker med nisser og dompaper, konglepynt, nisseskulpturer og juletreet er pyntet med gammel hjemmelaget julepynt (arvet fra min oldemor faktisk, så pynten er fra tidlig 1900). DET er jul for meg!! Om jeg skulle hatt alt hvitt tror jeg ikke jeg ville fått noen julefølelse.... Hvordan har dere det i julen? Anonymous poster hash: e13e0...c99
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Julen er rød, adventstiden er også rød. Anonymous poster hash: d06c4...2b4
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 rødt og grønt er julefarger for meg Anonymous poster hash: c5a35...cea
LivetErEnLek Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Rød er julefargen for meg. Lilla i advent. Ganske så tradisjonell der. Har noen venner som kun pynter med svart, hvitt og sølv. Stilrent og veldig pent, men funker ikke for å få julefølelsen for meg :-)
Von Hertelhofen Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Hvitt, rosa, rødt, grønt, sølv, svart - jeg er ikke vanskelig
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Hvitt og sølv. Fargen rød er en farge jeg ikke liker i det hele tatt. Jeg klarer ikke pynte med røde ting... Eller, det finnes noen nissefigurer som er rødt i, de vil ungene ha fremme og velge hvor de skal stå, og det skal de selvsagt få lov til:) juletreet har alltid (dvs de 8 årene vi har hatt tre) vært hvitt og sølv!! Anonymous poster hash: 75c3b...c06
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Jeg er ikke så glad i rødt hjemme hos meg selv. Er veldig glad i gull, sølv, grønt og brunt. Men mannen og barna vil ha litt rødt, så da blir det rødt på juletreet likevel Anonymous poster hash: 203e4...6bc
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Rødt rødt rødt! Jeg kunne aldri fått julefølelse i et hjem med bare sølv/sort/hvit pynt. Juletreet vårt er virkelig fargesprakende og gjerne med ungenes pynt(peneste pynten syns jeg!). Har også mye hvitt og grønt, og litt lilla hos oss. Og maaaasse nisser og snømenn! Anonymous poster hash: a8d3a...c60
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Rødt, hvitt, sølv, grønt, kongler og halm. Pent og tradisjonelt. Anonymous poster hash: 856fc...cd2
soleia Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Må ha ein del innslag av raudt for å få julekjensla. Når eg legg på raud linduk vetlejulafta, då kjem julestemninga på plass.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #11 Skrevet 6. desember 2014 Her må det være rødt i jul. Rødt og noen nisser her og der. Anonymous poster hash: 1fd12...14a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå