6 i huset Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Jeg mistet min kjære mamma for en mnd siden. Hun var kun syk i 3 uker, jeg sitter egentlig fortsatt i sjokk og klarer ikke forstå det helt. Savnet er enormt og følelsen av at jeg har forlatt henne er grusom. I midten av sykdomsførløpet hennes fikk vi huset vi hadde ønsket oss. 1, 5 time unna der vi bodde. Der mamma også bodde. Vi visste jo ikke at hun skulle dø, og 3 dager før vi mistet henne flyttet vi. Vi har 4 barn. De opplevde å bytte skole, miste bestemor og miste alle vennene sine, alt på en mnd. Nå viser det seg at jeg ikke får jobben jeg skulle få. På nav har jeg ikke krav på noe. Vi har mannen sin inntekt, men det holder så vidt til det aller nødvendigste. Ikke den julen jeg ønsket for barna i år. De fortjener alt, og jeg føler at jeg har sviktet dem. Jeg er allerede godt i gang med å søke nye jobber, jeg har utdannelse og erfaring. Men markedet er lite, nå som vi har flyttet ut av byen. Føler at jeg gjorde verdens største feil da vi flyttet og angrer som en hund. Vet at situasjonen er som den er, det må vi bare takle. Trengte bare å få det ut en plass.
mamma_bergen Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Oj! Jeg vil bare gi deg en kjempestor klem! Noen ganger er livet dønn urettferdig og uforståelig Jeg håper det ordner seg for dere etterhvert
6 i huset Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2014 Takk. Det sies jo at man aldri får mer enn man kan takle, men livet gir en ganske så store utfordringer iblandt. God jul, og takk for klemmen!
mvt Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Sender også en klem til deg💜 for en tøff situasjon.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Stor klem til deg. Liver er så fryktelig urettferdig til tider. Er i stor sorg selv + flere andre prøvelser, så vet litt hvordan du har det. Alt som skulle bli så bra, faller fullstendig i grus, og så står en der og prøver å kjempe seg igjennom dagene. Sender deg en forståelsesfull klem. Ord er og blir fattige... Anonymous poster hash: a6a6b...f25
Mie93 Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Oi, skjønner godt at du gruer deg.. :-( Jula er ikke den samme uten dem vi elsker mest, er ofte i sånne høytider vi kjenner litt ekstra på det. Er sikker på at nå som moren din er i himmelen - vil hun prøve å gjøre alt mye bedre for dere. Ønsker deg lykke til med jobbsøking osv, vet at det er noe dritt. Snakk om å få livet snudd på hodet.. Tenker på dere <3
6 i huset Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2014 Takk, alle sammen. Jeg håper ting roer seg etterhvert. Selv om jeg har venner og familie å prate med er det samtidig godt å få skrevet det litt " ut ". Nå som vi er i den situasjonen vi er, er det noen som har noen tips for å gjøre julen litt billigere? Har allerede forklart de største barna at de muligens ikke får alt de ønsker seg i år, men gud for noen forventninger denne handelstaden skaper for barna. Når juegavetipsene på reklame på tv`n er ipader og flatskjermer t il 5000 kr er det vanskelig når man så vidt får ordnet julemiddagen. Jeg er glad vi har de fine barna våre, og familie. Det er egentlig ingenting annet som betyr noe. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå