Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Jeg er egentlig litt for seint ute, men noen som vet hvor i Drammen jeg kan gi en julegave til et barn? Har sett det er noe som heter "god jul lille venn", men der måtte man visst få tildelt et barn tidligere så der er jeg for sent ute. Noen som vet? Anonymous poster hash: 7777f...fa2
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Snakk med Barnas stasjon http://www.barnasstasjondrammen.no/ Anonymous poster hash: 8a186...55e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 https://nb-no.facebook.com/SammenForBuskerud Anonymous poster hash: 95908...862
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Her skal barna på skolen ha med hver sin gave til et barn, det skal leveres til frelsesarmeen. Fått beskjed om å ikke pakke inn gavene, så det er lettere for de å se hva som passer til hvilke barn. Så hør med frelsesarmeen. Anonymous poster hash: 9ad94...4dd
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Jeg jobber som frivillig for Sammen for Buskerud, og vi mangler noen flere julegaver. Sjekk Facebook siden vår og kontakt Lene som er lederen. Vi har i år også samarbeidet med God jul lille venn, og skal snart dele ut seks-syv sekker fulle av gaver. Dette går til barna i nærmiljøet, og ettersom vi leverer det selv vet vi at det kommer frem og at det er til familier som virkelig trenger det. Anonymous poster hash: c4a7f...903
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Nå bor ikke jeg i Drammen, men her jeg bor samler Røde Kors inn julegaver (de skal ikke være pakket inn) som de videregir som gave til familier som trenger det. Anonymous poster hash: 9c066...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå