Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Er det flere som sliter med det? Samboer sa jeg var blå fra rumpa og opp til ryggen rett etter fødsel. Men det var ingen som sa noe på det på sykehuset så jeg antok det var "normalt" etter en fødsel? Nå lurer jeg på om jeg kan ha fått en brist eller noe, kjenner det bare keg går 30 min tur.. Anonymous poster hash: 86eed...57a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Ville ha sjekket det ut hos lege Anonymous poster hash: fa944...71f
mamma_bergen Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Jeg knakk halebeinet i en "badeulykke" for 2,5 år siden og jeg kjenner det ennå til tider. Spesielt om jeg sitter på harde stoler eller går mye. Har lest endel om det og det er visst ikke så mye de gjør med det, om det ikke blir veldig galt, betennelse osv. Det tar tid før det gror fordi det er et område som blir belastet hele tiden og ikke får være i fred. Legen fortalte at det 70% av de som knakk halebeinet var kvinner og en veldig stor andel av de igjen var i forbindelse med fødsel. Jeg føler med deg, for det er ikke godt
Plutselig_gravid Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Jeg knakk halebeinet da jeg fødte nr 1. Var rimelig invalid i ukene og mnedene etter fødsel. Jeg var tilfeldigvis på røntgen noen år etter. Røntgen viste at bekken var skjevstilt og at jeg hadde et gammelt brudd. Det må ha skjedd under utdriving som varte i 3 timer. Jeg var også helt blå, men først etter noen dager. Jeg er fremdeles plaget innimellom , over 11 år siden den fødselen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå