Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 For shopping og opplevelser. Hvilken storby er fin å reise til? Mange sier London, men trenger flere tips Anonymous poster hash: 35f71...c88
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Gdansk. Kjekk by, både mtp shopping og kultur, og kort vei til Sopot om man vil se litt mer. Rimelig er det og. Anonymous poster hash: 04722...f54
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Flere? Anonymous poster hash: 35f71...c88
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Jeg ville dratt til New York fra torsdag til søndag 😃
Urwa Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Jeg reiste med tenåringene mine til London. Veldig morsomt og masse å finne på👍
Følelsesvims Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 London er nok enklest språkmessig, alternativ kan være Dublin. For tenåringer ville jeg sagt London/New York
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Madrid! Anonymous poster hash: 6a6a0...e8e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Jeg digger Amsterdam og har vært der flere ganger. Kjempefin og utrolig lang handlegate/gågate og de sier vel at Amsterdam er på nivå med Paris når det kommer til mote, det du ser her i år kommer i norske butikker til neste år Rene fine gater, koselig med kanalene, kjempegod mat, fantastisk shopping, byen som har både stemningen, arkitekturen og alt det andre du trenger for å føle deg på tur. Jeg følte meg også veldig sikker og trygg i Amsterdam, mye synlig politi, rolig i gatene og lite skumle gater/folk. Følte meg faktisk tryggere i Amsterdam på kvelden enn jeg gjør i Oslo (tviler på at det egentlig er så mye tryggere, men det føltes veldig trygt og greit der). Reiser gjerne tilbake dit flere ganger jeg, særlig på våren, med blomstermarked, tulipaner osv Anonymous poster hash: bef67...9bc
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Paris Roma Edinburgh Dublin Budapest Berlin Reykjavik Anonymous poster hash: 277a6...81f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå