Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Har nettopp kuttet ut ei venninne, vurderte det lenge egentlig. Denne venninna hadde et forhold til sin venninnes mann i over 1 år, mens kona gikk gravid, fødte og hadde barseltid. Dette ble selvfølgelig oppdaget og hun er bannlyst fra venninnas hus og liv, paret klarte å holde sammen. Nå har en felles venninne av oss blitt utsatt for utroskap, og nå skriver denne som har hatt forhold med en gift mann i over 1 år på Facebook at det var skikkelig dårlig gjort, og "denne j... hora av en elskerinne burde brenne i helvete, sånn gjør man bare ikke". Jeg sendte henne melding og spurte om hun mente at hun selv også skulle brenne i helvete siden hun gjorde akkurat det samme, men neida, fikk til svar at det var annerledes, siden med henne var det ekte kjærlighet, og da er hun unnskyldt. Er jeg sær som kutter ut kontakt med henne? Orker ikke løgnaktige dobbeltmoralske meldinger, selv om jeg flirte godt da jeg leste Facebook-statusen hennes i morges. Anonymous poster hash: f27b2...e41
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Hadde sendt henne den siste melding om hvor patetisk hun er og kuttet kontakten. Anonymous poster hash: d6795...454
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Du skal selvfølgelig kutte henne ut Anonymous poster hash: d0558...c98
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Ha ha. Dagens latter😂 Anonymous poster hash: 19275...e0d
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Hadde sendt henne den siste melding om hvor patetisk hun er og kuttet kontakten. Anonymous poster hash: d6795...454 Tror jeg egentlig er ferdig med å sende henne meldinger. Angrer egentlig på at jeg ikke kuttet henne ut tidligere. Hun sendte blant annet nakenbilder av seg selv til elskeren mens han var på fødestua med kona si. Altså, selvfølgelig er det mannens skyld at han er utro, men elskerinna kan da av respekt for en medmenneske holde seg borte mens kona til elskeren er i fødsel. Etter at hun ble dumpet så fikk hun skikkelig depresjon, og da bestemte venninnegjengen vår for å støtte henne til tross for det hun gjorde. Mistenker nå at denne "depresjonen" var spill for galleriet for at folk skal synes synd på henne. HI Anonymous poster hash: f27b2...e41
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Skjønner ikke hvorfor "elskerinner" skal kuttes ut av venninner? Skal kvinner som har sex med gifte menn utsøtes fra samfunnet som heksene før i tiden? Mannen det er snakk om her fikk bli hos kvinnen han sviktet ved å pule på venninna hennes, hvis han kan tilgis så bør vel elskerinna hans tilgis og? Vel hi, hvis du kutter ut venninna di fordi hun er dobbeltmoralsk vedrørende dette (har det egentlig noe å si for deg at hun ser på sitt tilfelle som noe spesielt?), så får du kutte ut alle tidligere utro menn og kvinner som drister seg til å si at utroskap er dårlig gjort. For da er vel de like dobbeltmoralske? Kommer aldri til å forstå hvorfor kvinner som har sex med gifte menn skal dømmes så mye hardere enn gifte menn som har sex med andre kvinner. Anonymous poster hash: 5b5f3...236
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Skjønner ikke hvorfor "elskerinner" skal kuttes ut av venninner? Skal kvinner som har sex med gifte menn utsøtes fra samfunnet som heksene før i tiden? Mannen det er snakk om her fikk bli hos kvinnen han sviktet ved å pule på venninna hennes, hvis han kan tilgis så bør vel elskerinna hans tilgis og? Vel hi, hvis du kutter ut venninna di fordi hun er dobbeltmoralsk vedrørende dette (har det egentlig noe å si for deg at hun ser på sitt tilfelle som noe spesielt?), så får du kutte ut alle tidligere utro menn og kvinner som drister seg til å si at utroskap er dårlig gjort. For da er vel de like dobbeltmoralske? Kommer aldri til å forstå hvorfor kvinner som har sex med gifte menn skal dømmes så mye hardere enn gifte menn som har sex med andre kvinner. Anonymous poster hash: 5b5f3...236 Venninna som ble sviktet har ikke barn med eks-elskerinna, men hun har barn med mannen. Lite nettverk, eller snarere ingen nettverk bortsett fra 2-3 venninner og mannens familie. Det er greit at man bestemmer seg for å være noens elskerinne, men da kan man ikke si at andre elskerinner er hekser. Kanskje denne elskerinne hun hang ut på Facebook også har ekte kjærlighet og er i samme situasjon som hun selv, hvordan vet hun at det er forskjell? Hun kjenner ikke denne dama en gang, men mener at hennes forhold var helt annerledes, enn dette forholdet som hun fordømmer. Man kan med andre ord ikke stjele en bil og så skrive på facebook at det er dårlig gjort å stjele biler... Jeg har forresten ingen andre utro menn eller kvinner/menn eller kvinner som har vært i en elskerposisjon, i min vennegjeng. Hun er den eneste. Anonymous poster hash: f27b2...e41
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Skjønner ikke hvorfor "elskerinner" skal kuttes ut av venninner? Skal kvinner som har sex med gifte menn utsøtes fra samfunnet som heksene før i tiden? Mannen det er snakk om her fikk bli hos kvinnen han sviktet ved å pule på venninna hennes, hvis han kan tilgis så bør vel elskerinna hans tilgis og? Vel hi, hvis du kutter ut venninna di fordi hun er dobbeltmoralsk vedrørende dette (har det egentlig noe å si for deg at hun ser på sitt tilfelle som noe spesielt?), så får du kutte ut alle tidligere utro menn og kvinner som drister seg til å si at utroskap er dårlig gjort. For da er vel de like dobbeltmoralske? Kommer aldri til å forstå hvorfor kvinner som har sex med gifte menn skal dømmes så mye hardere enn gifte menn som har sex med andre kvinner. Anonymous poster hash: 5b5f3...236 Venninna som ble sviktet har ikke barn med eks-elskerinna, men hun har barn med mannen. Lite nettverk, eller snarere ingen nettverk bortsett fra 2-3 venninner og mannens familie. Det er greit at man bestemmer seg for å være noens elskerinne, men da kan man ikke si at andre elskerinner er hekser. Kanskje denne elskerinne hun hang ut på Facebook også har ekte kjærlighet og er i samme situasjon som hun selv, hvordan vet hun at det er forskjell? Hun kjenner ikke denne dama en gang, men mener at hennes forhold var helt annerledes, enn dette forholdet som hun fordømmer. Man kan med andre ord ikke stjele en bil og så skrive på facebook at det er dårlig gjort å stjele biler... Jeg har forresten ingen andre utro menn eller kvinner/menn eller kvinner som har vært i en elskerposisjon, i min vennegjeng. Hun er den eneste. Anonymous poster hash: f27b2...e41 Greit nok. Men vil tippe den utro mannen mener utroskap er slemt også, så han er like dobbeltmoralsk - noe vi ALLE er i større eller mindre grad - på våre områder. Bare forstår ikke hvorfor så mange mener det er naturlig at en utro sviker skal tas inn i varmen, mens kvinnen han pulte på helst skal brennes på bålet. Jeg ville aldri ha kvittet meg med ei venninne kun på grunnlag av at hun har hatt sex med en gift mann. Anonymous poster hash: 5b5f3...236
klg,2 boys now:) Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Litt rart om hun hadde ekte kjærlighet med mannen og han valgte hun bort til fordel for sin kone🙈🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå