mariabee Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Her har vi hatt en natt m feber og veldig vondt i magen men kom verken oppkast eller diare. Ingen feber nå men virker sånn type febervarn, at den vil komme tilbake i løpet av dagen. Vi skal liksom ha besøk av et vennepar m to barn. Gi beskjed til dem hvordan d er eller bare la dem komme om jenta vår ikke f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 ... Om jenta vår ikke får feber? Anonymous poster hash: 697cf...bd5
Fandens Oldemor Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Jeg hadde satt pris på om dere sa noe, for jeg hadde holdt meg unna da. Spesielt like før jul.
mariabee Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2014 Ja var det jeg tenkte. Da får de iallefall velge selv
Fandens Oldemor Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Ja var det jeg tenkte. Da får de iallefall velge selv Synes det er greiest, ja
Mamalarma Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Gi beskjed. Det hadde jeg satt pris på i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå