Gå til innhold

Ble "dumpet" av en kollega, lyst til å ta hevn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flørtet og smårota med en kollega en stund.

Ble i dag "dumpet". Han ville ikke fortsette med meg pga "hensynet til barna mine". Mine barn altså, han har ingen.

Han har samboer som han har fundert på i to år nå om er det rette.

Har så lyst til å sende alle nakenbildene han har sendt meg til samboeren hans. Hadde det bare vært han det hadde gått ut over, hadde jeg gjort det.

Men så ser jeg bilder av henne på Facebook og klarer ikke å gjøre det fordi jeg ikke vil såre henne. Jeg kjenner henne ikke og har aldri møtt henne, men føler ikke at hun fortjener det.

Hva faen skal jeg gjøre?? Man skal ikke spøke med kvinner som er blitt dumpet altså, de er farlige! Og nå føler jeg meg som en av dem!! Har så lyst til å la han få svi!!

Hva skal jeg gjøre??

Anonymous poster hash: 5ceaf...bc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste hevnen er å ignorere ham, være bare profesjonell høflig på jobb, være passe lekker på jobb hver dag - og finne deg en kjekkere og SINGEL!!!!! fyr som du blir happy med.

Fyren roter rundt når han er i forhold, han er en fjott, ikke verdt å bruke energi på ham noe mer!

Og skal du virkelig irritere ham så gjør du en så god jobb på jobb at du blir forfremmet, får mer ansvar og stiger i lønn.. gjerne over han :P Hvis det ikke er mulig er det nok å bare være lekker, helt upåvirket av ham og finne seg en ny mann!

(Hadde jeg vært dama hans så hadde jeg ønsket å vite at mannen hadde vært utro. Men ikke fordi en annen dame skulle hevne seg, men fordi jeg mener jeg fortjener bedre enn en mann som går bak ryggen på meg. Jeg hadde ønsket å få valget om å bli eller gå (hadde nok gått) - hadde jeg blitt kunne jeg stilt krav til ham mtp. hva han måtte gjøre for å bygge opp igjen tillit og jobbe for forholdet. Å ikke vite tror jeg vil føre til at mannen hopper videre til en annen kvinne bak samboerens rygg...)

Anonymous poster hash: ac91c...615
Skrevet

DU skal ta hevn? Fordi han foretrakk samboer fremfor elskerinne? For øvrig, typisk elskerinne-tankegang - meg, meg, meg. Det er vel samboeren hans som er den fornærmede part her, og ikke du. Du visste godt at han hadde samboer, trodde du virkelig han ville dumpe henne for å bli sammen med deg? De fleste menn går ikke ut av forhold for elskerinna sin skyld, selv om det også hender av og til. Min eks hadde elskerinne som var like dum som deg og trodde hun var så mye mer verdt enn meg. Vel, da jeg fant ut av forholdet og dumpet ham trodde hun at han automatisk skulle flytte inn hos henne. Sannheten var at han ikke ville vite av dama i det hele tatt - hun var spennende så lenge hun var den "forbudne frukt" mens han var i forhold. Og det er det de fleste av dere er - spenning og adspredelse.

Anonymous poster hash: 580a6...882
Skrevet

Hva du skal gjøre?

Gjør som han sier; ta hensyn til barna dine. Det innebærer at du slutter med å involvere deg med menn som ikke er up for grabs. Du ser jo hvor seriøse slike "menn" er, og hvor mye godt det fører med seg.

Skrevet

Kvifor skal du ta hevn? Ja, det er frykteleg kjipt og forsmedelig å bli dumpa, har vore der sjølv.  Men mannen har tydelegvis ikkje lurt deg, du har visst om sambuaren heile vegen.  Det må vere lov å avslutte eit forhold i "flørte og smårote stadiet" når ein ikkje ynskjer å fortsetje.  Så du er ærleg og redeleg dumpa, sjølv om fyren er ein idiot som held på med andre når han allereie er i eit forhold ( og du er dum som rotar deg inn i det)

Det beste du kan gjere er å gå vidare og vise denne mannen at du klarar det fint utan han, slik #3 beskriv. 

Skrevet

Hva du skal gjøre? Hva med å skynde deg å bli voksen?

Anonymous poster hash: 26ade...fac

Skrevet

Det er sikkert ikke unormalt å tenke som du gjør, men la det bli med tanken om du ønsker å gå ut av dette med et snev av verdighet i behold.

Du KAN velge å fortelle samboer om dere, men da må du være innstil på konsekvensene. Mest sannsynlig vil det bli bråk. Mellom dem, men også mellom deg og ham.

Og nei, du skal IKKE sende henne bildene. Det finnes andre måter å informere henne på.

Hun er den uskyldige part og du trenger ikke såre HENNE mer enn nødvendig (og mer enn dere allerede har gjort) for å ta igjen med ham. HUN skal ikke ta (mer) straff for hans oppførsel.

Jeg vet man fort kan bli litt hevngjerrig når man blir dumpet, men la det ligge.. Han er en utro dritt og slike menn vil du ikke ha!

Anonymous poster hash: d68a9...acd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...