Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Jeg hadde sex under el (tror jeg) på søndag forrige helg. Venter mens onsdag/torsdag neste uke. Noen som vet litt om dette med livmortappen? Hos meg er den veldig lukka og hard inni med litt mykt utenpå? æh noe sånt ihvertfall. Har mye mensmurringer nederst i magen... Noen som har samme erfaringer å dele? Gravid, eller TR som er ventende? Tok gtest idag, men den var negativ... Anonymous poster hash: 9ad18...96b
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Kjente det i uke 17/18 Anonymous poster hash: 1a02f...0b6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Mener du kjente som i fysisk at livmor spratt opp? Eller mer "kjente" Jeg visste jeg var gravid i uke to. Hadde tidlig ømme pupper. Uke 4-5. At det var noe i magen rent fysisk. Uke 22-23 tror jeg. Anonymous poster hash: 288b1...cd3
Gjest Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Har aldri grafset meg i fifinetten for å lete etter noen livmorhals, men kjente at jeg var gravid eller skjønte ca 1 uke før forventet mens, da jeg ble var for lukter og kvalm for alt
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Jeg var så overdrevent trøtt. Mistanken oppsto kun utifra det. Fikk positiv test. I uke 5, fikk jeg ekstreme smerter i mage og rygg (lignet på ekstreme menssmerter, men jeg har aldri det), og hadde jeg ikke visst jeg var gravid fra før, ville jeg vært overbevist da også, med mindre jeg hadde mistenkt influensa eller noe lignende først... Kvalmen kom like etter, sammen med større bryster, mørkere og større areola... Siden trøttheten dukka opp, har jeg følt meg konstant gravid. Er 15 uker nå. Selv når jeg ikke har typiske plager, føler jeg meg gravid. Litt tung i kroppen, litt sånn "løs" i leddene, og blir fortere andpusten, og føler meg litt underlig svakere enn vanlig. Jeg var sånn med førstemann også, så det er visst normalt til meg å være når jeg er gravid. Anonymous poster hash: 0d0a0...84f
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Skjønte det en uke etter El, da begynte jeg plutselig å brekke meg hele tiden. Fikk positiv test 3+ 3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Rundt forventet mens med nr en. Etter forventet mens med nr 2, og 5 dager Før(!) Forventet mens med nr 3 som ikke var planlagt. Må ha hatt EL før jeg trodde, visste ikke det var mulig å kjenne noe så tidlig. Trodde jeg var syk. Fikk en test av naboen for moro skyld og den var tydelig positiv 3 dager Før forventet mens. Anonymous poster hash: fecd1...17d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå