Gå til innhold

Hva bruker dere forumet til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært inne på disse sidene siden jeg ble gravid med mitt første barn (som nå snart fyller tre år). Jeg synes det både er ett veldig nyttig forum, og så er det veldig mye rart som skrives her, uten at jeg helt klarer å hisse meg opp av den grunn... Jeg starter tråder når jeg har noe jeg lurer på ( vedr. Graviditet, fødsel, syke barn, matlaging etc. ) og opplever alltid å få kjempegode svar, og er alltid klokere etterpå, derfor elsker jeg disse sidene. Jeg svarer også når andre har spørsmål som jeg kan noe om, som oftest med nick, men også anonymt, og synes det er nyttig å lese om dilemmaer andre står oppe i, ifht familie, parforhold etc.

Det jeg blir så overrasket over, er alle trådene der folk spør om meninger rundt valg de skal ta. ( hva de skal kalle barnet sitt, jeg har pusset opp, synes du det er fint?, kan jeg gå med denne kjolen på julebord?, bør jeg legge inn bud på dette huset, synes du jeg tjener lite, synes du jeg veier for mye etc. ) Er folk flest så opptatt hva andre mennesker synes? Og fremmede mennesker, som kan være veldig anderledes enn deg? Jeg synes dette er veldig rart, men det kan hende at det er jeg som er rar. Jeg er nok under gjennomsnittet opptatt av hva andre synes... Og skjønner ikke hva man får ut av å spørre helt fremmede til råds om sånne ting. Hva tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det kun som underholdning. Er innom flere forum, men her er det så mye drama at det er her jeg leser på en dårlig dag for å få meg en god latter. Svarer av og til så tråder som denne feks.

Anonymous poster hash: 17df4...09d

Skrevet

Bruker det kun som underholdning. Er innom flere forum, men her er det så mye drama at det er her jeg leser på en dårlig dag for å få meg en god latter. Svarer av og til så tråder som denne feks. Anonymous poster hash: 17df4...09d

Ja, det er mye underholdning her, men også mye stygt... Har du noen andre bra forum å anbefale? Jeg er sykemeldt og har litt ekstra tid å drepe...

Skrevet

Bruker

Bruker det kun som underholdning. Er innom flere forum, men her er det så mye drama at det er her jeg leser på en dårlig dag for å få meg en god latter. Svarer av og til så tråder som denne feks. Anonymous poster hash: 17df4...09d

Ja, det er mye underholdning her, men også mye stygt... Har du noen andre bra forum å anbefale? Jeg er sykemeldt og har litt ekstra tid å drepe...

Jeg bruker det som en venn - er mye alene

Anonymous poster hash: 279a9...462

Skrevet

For meg er det tidsfordriv og "sosialt". Er syk og alene, så ser nesten ikke folk lenger. Synes selv jeg er her altfor mye, men så lenge helsen er som den er så fortsetter jeg vel å henge her.

Anonymous poster hash: a6392...be3
Gjest Antarctica
Skrevet

Ooooooh. My guilty pleasure...

Jeg tenker som du, Preggie, at å spørre om denne kjolen er fin eller om Amalie er et bedre navn enn Emilie, det ville bare være en slags meningsmåling som uansett ikke ville gjøre utslag på mitt valg. Så jeg stiller aldri denslags spørsmål. Men jeg syns det er artig at bak hvert nick sitter et individ, og mange gir mye av seg selv, deler sin historie og vil ha innspill til å løse konflikter, håndtere ting i hverdagen el lign. Sure svigermødre er favoritten. Sånne innlegg leser jeg gjerne - selv om jeg kun har vært heldig med mine.

Gjest Antarctica
Skrevet

(mine svigermødre, altså! Hvis det var uklart!)

Skrevet

Underholdning og trivielle dilemmaer som hvilken hjemme hårfarge som anbefales og slike ting.

Koser meg med det, og leser iblant litt høyt for mannen :)

Skrevet

Jeg syns det er gøy å lese trådene her inne. Noen er morsomme og andre er interessante. Jeg er på andre forum og, men liker at det er et alle typer tema forum for det blir mer variasjon enn forumene som er temadelt.

Jeg bryr meg pent lite om hva folk sier som regel fordi mange argumenterer så dårlig at det er rent likegyldig hva de kommer med. Det skjer at jeg blir sjokkert over hva enkelte får seg til å skrive, men samtidig vet jeg at de finnes så mange skrullete folk at det er bare å forvente.

Anonymous poster hash: 774ce...ef0

Skrevet

Underholdning, tidsfordriv, generelle spørsmål.

Skulle jeg startet en "hva synes du"-tråd, ville det vært av ren nysgjerrighet. Tar alltids egne valg, men menneskets mangfold fascinerer meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...