Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Eller kan man bruke hudfarget? Til rød kjole... Blir så usikker.. "Alle" sier svart, men er jo penest med brun...? Anonymous poster hash: de6b9...5ac
HvittHus Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 (endret) Jeg synes hudfarget er penest, men mot nude. Sort blir for hardt mot rødt etter min mening. Endret 5. desember 2014 av HvittHus
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Jeg syns også svart er hardt mot rødt, men hadde heller valgt bare ben istedenfor nude strømpebukse
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Ikke bare ben til julebordet vel? Det er kaldt ute, og selv en tynn strømpebukse hjelper ihvertfall noe. Synes det er penest med nude strømpebukse, og nude pumps. Anonymous poster hash: 74f6b...225
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Da går jeg for tilnærmet nude Bare legger vil jeg ikke utsette noen for Anonymous poster hash: de6b9...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå