Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Hva ville du trollet om? Anonymous poster hash: 48ae2...9b8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 At jeg har et barn som kanskje har Downs, at jeg får mensen midt i et parkeringshus og at jeg drikker meg drita. Jepp, det er et knippe av saker jeg har trollet med i kveld Anonymous poster hash: 4d421...ee8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Noe med en potensielt utro ektemann, som jeg velger å tro på og bli hos. Dib-damene elsker slikt. For ordens skyld; jeg har ALDRI trollet! Anonymous poster hash: cd367...4d7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 At jeg har et barn som kanskje har Downs, at jeg får mensen midt i et parkeringshus og at jeg drikker meg drita. Jepp, det er et knippe av saker jeg har trollet med i kveld Anonymous poster hash: 4d421...ee8 Glemte du ikke en tråd? Anonymous poster hash: 3ead9...a29
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Noe skikkelig kreativt og tåredryppende som fikk halvparten av damene til å gråte og resten til å fordømme meg Men jeg har ikke behov for å trolle, virkeligheten er mer enn nok den
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 At jeg lurte på hva folk synes om sånne som klikker liker på et bilde av to mammaer og et barn. hihihihi så sure folk ble! Anonymous poster hash: e0d88...1c6
Gjest Antarctica Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 At jeg har et barn som kanskje har Downs, at jeg får mensen midt i et parkeringshus og at jeg drikker meg drita.Jepp, det er et knippe av saker jeg har trollet med i kveld Anonymous poster hash: 4d421...ee8 Glemte du ikke en tråd? Anonymous poster hash: 3ead9...a29 Noe med en 14-årig barnevakt...?
☆☆☆ Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Ville skapt ramaskrik ved å påstå ungane mine visste kva sjokolade og cola er (eller vent, det gjer dei visst..).
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 Jeg tror jeg ville trollet om " min mann vil ikke kalle vår sønn maximillian" , eller "svigermor insisterer på at jeg skal stryke sokkene" Anonymous poster hash: 48ae2...9b8
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 5. desember 2014 #10 Skrevet 5. desember 2014 Jeg tror jeg ville trollet om " min mann vil ikke kalle vår sønn maximillian" , eller "svigermor insisterer på at jeg skal stryke sokkene" Anonymous poster hash: 48ae2...9b8 Min mors exsvigermor insisterte faktisk på at min mor burde stryke sokker og undertøy for partneren sin
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #11 Skrevet 5. desember 2014 At jeg har et barn som kanskje har Downs, at jeg får mensen midt i et parkeringshus og at jeg drikker meg drita. Jepp, det er et knippe av saker jeg har trollet med i kveld Anonymous poster hash: 4d421...ee8 Så det er du som er så vanvittig dårlig til å trolle.... Anonymous poster hash: c9e2f...8a9
Novemberdama Skrevet 5. desember 2014 #12 Skrevet 5. desember 2014 Ville sagt at jeg skulle på fyllefest mens min 2-måneder gamle baby skulle passes av barnevakt. Eller at jeg lar 1-åringen se på Disney junior mens jeg selv ligger på sofaen og slapper av (noe jeg selvfølgelig ALDRI gjør........ ). Ellers så kunne jeg skrevet et innlegg om at jeg hadde en svigermor som var kjempegrei..... men det vill jo ingen tro på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå