Gå til innhold

Hvis du skulle trolle her inne på DIB...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du trollet om?

Anonymous poster hash: 48ae2...9b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg har et barn som kanskje har Downs, at jeg får mensen midt i et parkeringshus og at jeg drikker meg drita.

Jepp, det er et knippe av saker jeg har trollet med i kveld ;)

Anonymous poster hash: 4d421...ee8

Skrevet

Noe med en potensielt utro ektemann, som jeg velger å tro på og bli hos. Dib-damene elsker slikt.

For ordens skyld; jeg har ALDRI trollet!

Anonymous poster hash: cd367...4d7

Skrevet

At jeg har et barn som kanskje har Downs, at jeg får mensen midt i et parkeringshus og at jeg drikker meg drita.

Glemte du ikke en tråd? 

Anonymous poster hash: 3ead9...a29

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Noe skikkelig kreativt og tåredryppende som fikk halvparten av damene til å gråte og resten til å fordømme meg :P

Men jeg har ikke behov for å trolle, virkeligheten er mer enn nok den :)

Skrevet

At jeg lurte på hva folk synes om sånne som klikker liker på et bilde av to mammaer og et barn.

hihihihi så sure folk ble!  :fnise:

Anonymous poster hash: e0d88...1c6
Gjest Antarctica
Skrevet

At jeg har et barn som kanskje har Downs, at jeg får mensen midt i et parkeringshus og at jeg drikker meg drita.Jepp, det er et knippe av saker jeg har trollet med i kveld ;)Anonymous poster hash: 4d421...ee8

Glemte du ikke en tråd?  Anonymous poster hash: 3ead9...a29

Noe med en 14-årig barnevakt...?

Skrevet

Ville skapt ramaskrik ved å påstå ungane mine visste kva sjokolade og cola er (eller vent, det gjer dei visst..).

Skrevet

Jeg tror jeg ville trollet om " min mann vil ikke kalle vår sønn maximillian" , eller "svigermor insisterer på at jeg skal stryke sokkene"

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Jeg tror jeg ville trollet om " min mann vil ikke kalle vår sønn maximillian" , eller "svigermor insisterer på at jeg skal stryke sokkene"

Min mors exsvigermor insisterte faktisk på at min mor burde stryke sokker og undertøy for partneren sin :P

Skrevet

Så det er du som er så vanvittig dårlig til å trolle....

Anonymous poster hash: c9e2f...8a9

Skrevet

Ville sagt at jeg skulle på fyllefest mens min 2-måneder gamle baby skulle passes av barnevakt.  :P Eller at jeg lar 1-åringen se på Disney junior mens jeg selv ligger på sofaen og slapper av (noe jeg selvfølgelig ALDRI gjør........ :nigo: ).

Ellers så kunne jeg skrevet et innlegg om at jeg hadde en svigermor som var kjempegrei..... men det vill jo ingen tro på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...