Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 ? Anonymous poster hash: 41fcd...6cc
Gjest Antarctica Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 En måned kanskje? Smekmånaden, som svenskene sier.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Regelen innen hotellbransjen er visstnok ett år etter vielsen for å pleie nygifte. Alltid lurt å ta med vielsesattesten på tur opptil ett år etterpå, så kan man kanskje få litt ekstra oppmerksomhet. Anonymous poster hash: e359f...aac
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Tenker man er nygift det første året Anonymous poster hash: e8202...704
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Til man teller uker i stedet for dager mellom gangene man har... ja... Anonymous poster hash: 5fdb0...9d6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Regelen innen hotellbransjen er visstnok ett år etter vielsen for å pleie nygifte. Alltid lurt å ta med vielsesattesten på tur opptil ett år etterpå, så kan man kanskje få litt ekstra oppmerksomhet. Anonymous poster hash: e359f...aac Unnskyld at jeg bryter inn, men hvilken oppmerksomhet kan det være snakk om? Vi skal på vanlig sommerferie en stund etter vi har giftet oss - kanskje kalle det bryllupsreise? Anonymous poster hash: dbd14...3fd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har vært gift i 3 uker <3 Anonymous poster hash: 41fcd...6cc
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 Til man teller uker i stedet for dager mellom gangene man har... ja... Anonymous poster hash: 5fdb0...9d6 Oi, da er jeg nygift på 18. året Anonymous poster hash: a55c4...c4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå