Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Hadde vært på besøk sammen med ungene. Parkerte på en parkeringsplasse, inntil et steingjerde. Da vi skulle hjem var det helt mørkt. Så i alle speil (gjør jo alltid det!!) før jeg kjørte ut. Hører plutselig et BRAK, og trodde faktisk jeg hadde kjørt på en sykkel eller noe. Fikk sjokk da jeg kom ut og så muren i ruiner...! Den var i blindsonen min, og ikke opplyst i det hele tatt! Hele sida på bilen er skarpt opp, mannen kommer til å klikke... Han er på fest for anledningen. Tror jeg vil vente med å si ifra til han kommer hjem. Er helt shaky enda. Har meldt skaden og alt, må betale egenandel og sånn. Sure penger, men får jo ikke gjort noe med det. Gruer meg sånn til mannen får vite det... Anonymous poster hash: 7cc9a...ff8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Ånei, så kjedelig å leit! Takk og liv at det var en steinmur og ikke noe menneske da! Gjort er gjort, men håper det ikke blir for dyrt. Anonymous poster hash: b1e28...66f
Elsker livet Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Så irriterende! Men det er sånn som skjer en og annen gang. Hvorfor kommer mannen til å klikke? Det var jo et uhell.
valnøtta Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Hadde vært på besøk sammen med ungene. Parkerte på en parkeringsplasse, inntil et steingjerde. Da vi skulle hjem var det helt mørkt. Så i alle speil (gjør jo alltid det!!) før jeg kjørte ut. Hører plutselig et BRAK, og trodde faktisk jeg hadde kjørt på en sykkel eller noe. Fikk sjokk da jeg kom ut og så muren i ruiner...! Den var i blindsonen min, og ikke opplyst i det hele tatt! Hele sida på bilen er skarpt opp, mannen kommer til å klikke... Han er på fest for anledningen. Tror jeg vil vente med å si ifra til han kommer hjem. Er helt shaky enda. Har meldt skaden og alt, må betale egenandel og sånn. Sure penger, men får jo ikke gjort noe med det. Gruer meg sånn til mannen får vite det... Anonymous poster hash: 7cc9a...ff8 Skjønner godt hvordan du har det. Jeg rygget rett i en bil, den måtte skifte førerdør....sure penger. Jeg var bare glad det var en bil og ikke et menneske eller et dyr. Mannen din har jo ingen grunn til å bli sint med mindre du var veldig uvøren, uhell kan jo skje
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Huff ja, jeg vet. Mannen kommer til å klikke, fordi han "elsker" den bilen...! Satser på at han blidgjøres noe når han får vite at det er leiebil inkludert i forsikringa ;-)! Anonymous poster hash: 7cc9a...ff8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Det var ikke din feil, får du si til han. Den steinmuren sto ikke der når du parkerte der... Anonymous poster hash: 92ee1...43d
Elza Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Sånt skjer. Sure penger, men det skjer. De aller færreste kjører ert liv uten å få skade på bilen. Ekstra surt når dere har my bil da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå