Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Håper å høre fra noen som har tatt lårplastikk her.. Jeg har en del overskuddshud på lårene og vurderer lårplastikk. Har 2 barn så vet ikke om jeg bør vente til de er større. Er det forferdelig vondt? Ble du fornøyd? Hvor lang tid tok det før du kunne bevege deg normalt? Hvis jeg må ligge på sofaen i 2 uker så går det jo ikke da minste bare er 2 år! Håper noen har lyst til å dele erfaringer med meg! Anonymous poster hash: 417f1...6e3
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har.. Har tatt både armplastikk, mageplastikk, brystløft, brystinnlegg og lårplastikk og den verste var låra.. Med alle de andre operasjonene kunne man bevege seg fra hoftene og ned, men lårplastikken var ikke mye behagelig.. Måtte stå og tisse i over en uke og alt var egentlig bare jævelig.. Men det oppleves forskjellig for alle sammen.. Jeg var "sengeliggende" i 10-15 dager og sykmeldt i 6 uker.. Anonymous poster hash: c3191...b30
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har. Det er ikke forenelig å ta den mens du har ansvaret for små barn! Da må du sette bort barna en uke eller mer. Dette er en fæl operasjon. Spørs hvor kuttene blir, men det er snakk om mange cm sår. Har hørt noen måtte ta et og et lår i fjor, tror det var på Aleris.. Ny praksis. To mnd mellom låroperasjonene. Da er det kjekt å ha skjørt i skapet! Anonymous poster hash: 98908...d0f
LykkeligMamma89 Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har.. Har tatt både armplastikk, mageplastikk, brystløft, brystinnlegg og lårplastikk og den verste var låra.. Med alle de andre operasjonene kunne man bevege seg fra hoftene og ned, men lårplastikken var ikke mye behagelig.. Måtte stå og tisse i over en uke og alt var egentlig bare jævelig.. Men det oppleves forskjellig for alle sammen.. Jeg var "sengeliggende" i 10-15 dager og sykmeldt i 6 uker.. Anonymous poster hash: c3191...b30
LykkeligMamma89 Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har.. Har tatt både armplastikk, mageplastikk, brystløft, brystinnlegg og lårplastikk og den verste var låra.. Med alle de andre operasjonene kunne man bevege seg fra hoftene og ned, men lårplastikken var ikke mye behagelig.. Måtte stå og tisse i over en uke og alt var egentlig bare jævelig.. Men det oppleves forskjellig for alle sammen.. Jeg var "sengeliggende" i 10-15 dager og sykmeldt i 6 uker.. Anonymous poster hash: c3191...b30 Men var det verdt det syns du?
LykkeligMamma89 Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har. Det er ikke forenelig å ta den mens du har ansvaret for små barn! Da må du sette bort barna en uke eller mer. Dette er en fæl operasjon. Spørs hvor kuttene blir, men det er snakk om mange cm sår. Har hørt noen måtte ta et og et lår i fjor, tror det var på Aleris.. Ny praksis. To mnd mellom låroperasjonene. Da er det kjekt å ha skjørt i skapet!Anonymous poster hash: 98908...d0f Da får jeg heller tenke litt lengere frem i tid skjønner jeg Ble du fornøyd med resultatet da?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Det var så absolutt verdt det.. Så man kommer seg igjennom bare man er godt forberedt og motivert for at det skal gå fint etter operasjonen Anonymous poster hash: c3191...b30
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 Resultatet ble jeg også fornøyd med, veldig fine arr som nesten er helt borte Anonymous poster hash: c3191...b30
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Dere som har tatt det, har dere fått det dekt? Og hvor stort problem var det? Jeg har vært jojo slanker hele livet, og har løs hud på lårene, men er ganske sikker på at det ikke er ille nok til at jeg får det dekt. Og smertene frister ikke heller. Anonymous poster hash: 2d956...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå