Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Som dro ut med kompiser nå ikveld og kommer hjem i morgen ettermiddag. Dette er avtalt og selvfølgelig greit fra min side. Neste helg er han invitert på noe førjulsgreier på fjellet, mens jeg og barna skal på et arrangement. Også veldig greit og avklart på forhånd. Men! Problemet er at MITT liv består av kun unger, husarbeid og jobb. Jeg er aldri ute med venninner, i familieselskaper, drar jeg på besøk så er det til foreldrene til barna. Jeg er liksom bare mor, husmor og arbeidstaker. Ikke kvinne. Og synes sånt er kjipt. Årsaken til dette er at jeg til tross for aktiv leting i 35 år ikke har klart å skaffe meg venninner, og har heller ingen familie her. Prøvde å gli inn i en jentegjeng rett etter vi flyttet hit, og ble dolket i ryggen på en så grusom måte at jeg ikke lenger tør å skaffe meg venninner, i frykt for at det samme skjer igjen. Flere som bare sitter hjemme? Anonymous poster hash: 453bb...691
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Jeg sitter også bare hjemme, og savner venner. Kan nok skylde meg selv litt, har aldri vært flink til det med venner. Her i huset er det barnet som er det flinkeste til å ha mange venner, det er i hvert fall bra. Anonymous poster hash: da9f7...509
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har det litt på samme måte som deg, bortsett fra at jeg har flere gode venninner. Problemet er at jeg sjelden får vært med på noe, fordi mannen enten er på jobbreise, middag med jobben eller på skolen. Føler til tider at jeg er stuck hjemme med ungene, og ønsker meg mest av alt en natt helt alene på et hotell Anonymous poster hash: 9f7c4...0e6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Trist å høres at voksne kan oppføre seg sånn. Men du må ikke gi opp å få nye venner av den grunn. Du var bare uheldig å traff på feil folk. Jeg er heldig å har venninner. Dog ikke så mange her i nærheten da. Men jeg har plass til flere ☺. Hvor bor du da h.i? Anonymous poster hash: de6f9...68b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Sånn er mitt liv også... Har vært hjemme i perm i 1,5 år nå, så har ikke en gang voksenkontakt på dagtid. Det er unger 24 timer i døgnet... Flyttet hit for 1 år siden og har blitt godt kjent med naboer, men det er langt derfra og til venninner... Anonymous poster hash: e6461...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå