GĂ„ til innhold

Endelig er motet oppe igjen 👍

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt meg igjennom noen uker praksis, to dager fravĂŠr men ellers vĂŠrt tilstede, sliter med bekkenlĂžsning (gravid ja), men etter halve perioden ble det gjort en avtale som gjorde at jeg holdt ut under tvil.

Minste pÄ 1 Är har begynt Ä tulle pÄ nettene denne perioden, og samboeren er og har vÊrt i utlandet, sÄ har hatt alt selv.

Pga praksis har jeg hatt ulĂžnnet permisjon og dermed mistet retten til sykepenger.

Pga dÄrlig form og mye motgang mistet jeg veldig motet, pluss dÄrlig rÄd pga at jeg ikke har jobbet, og mange julegaver Ä kjÞpe.

Hadde en samtale med de pÄ jobb, og de ble sÄ glad jeg kom tilbake, pluss at de skulle gjÞre alt de kunne for at jeg skulle klare meg best mulig gjennom arbeidsdagene pÄ en god mÄte.

Elsker jobben min, og med dem stĂžtten, sĂ„ fikk jeg humĂžr og motet tilbake igjen, og fĂžlte meg mye lettere, og formen steg betraktelig 😊

Anonymous poster hash: 86a1f...e9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÄ godt at du har fÄtt god stÞtte frÄ jobben din! :) 

ForstÄr deg slik at du har hatt permisjon frÄ jobben for Ä vidareutdanne deg, sidan du har praksis?  Eg hÄpar at du fikkje gjev opp, men fÄr fortsetje med dette nÄr du er ferdig med graviditet og permisjon.

Skrevet

SÄ godt at du har fÄtt god stÞtte frÄ jobben din! :)

ForstÄr deg slik at du har hatt permisjon frÄ jobben for Ä vidareutdanne deg, sidan du har praksis? Eg hÄpar at du fikkje gjev opp, men fÄr fortsetje med dette nÄr du er ferdig med graviditet og permisjon.

GÄr deltid, sÄ tok ut en mnd permisjon for Ä ta praksis ja.

Jeg MÅ klare det, er ikke mulig Ă„ ta ut permisjon fra studie, men med den stĂžtten bĂ„de fra samboeren og de pĂ„ jobb, sĂ„ er jeg veldig motivert nĂ„.

Bare ble litt hardere enn jeg trodde akkurat nĂ„, men nĂ„ er det bare Ă„ jobbe videre 😃

Anonymous poster hash: 86a1f...e9a

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...