Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Har slitt meg igjennom noen uker praksis, to dager fravĂŠr men ellers vĂŠrt tilstede, sliter med bekkenlĂžsning (gravid ja), men etter halve perioden ble det gjort en avtale som gjorde at jeg holdt ut under tvil. Minste pĂ„ 1 Ă„r har begynt Ă„ tulle pĂ„ nettene denne perioden, og samboeren er og har vĂŠrt i utlandet, sĂ„ har hatt alt selv. Pga praksis har jeg hatt ulĂžnnet permisjon og dermed mistet retten til sykepenger. Pga dĂ„rlig form og mye motgang mistet jeg veldig motet, pluss dĂ„rlig rĂ„d pga at jeg ikke har jobbet, og mange julegaver Ă„ kjĂžpe.  Hadde en samtale med de pĂ„ jobb, og de ble sĂ„ glad jeg kom tilbake, pluss at de skulle gjĂžre alt de kunne for at jeg skulle klare meg best mulig gjennom arbeidsdagene pĂ„ en god mĂ„te. Elsker jobben min, og med dem stĂžtten, sĂ„ fikk jeg humĂžr og motet tilbake igjen, og fĂžlte meg mye lettere, og formen steg betraktelig đ  Anonymous poster hash: 86a1f...e9a
soleia Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 SÄ godt at du har fÄtt god stÞtte frÄ jobben din!  ForstÄr deg slik at du har hatt permisjon frÄ jobben for Ä vidareutdanne deg, sidan du har praksis? Eg hÄpar at du fikkje gjev opp, men fÄr fortsetje med dette nÄr du er ferdig med graviditet og permisjon.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 SĂ„ godt at du har fĂ„tt god stĂžtte frĂ„ jobben din! ForstĂ„r deg slik at du har hatt permisjon frĂ„ jobben for Ă„ vidareutdanne deg, sidan du har praksis? Eg hĂ„par at du fikkje gjev opp, men fĂ„r fortsetje med dette nĂ„r du er ferdig med graviditet og permisjon. GĂ„r deltid, sĂ„ tok ut en mnd permisjon for Ă„ ta praksis ja. Jeg MĂ klare det, er ikke mulig Ă„ ta ut permisjon fra studie, men med den stĂžtten bĂ„de fra samboeren og de pĂ„ jobb, sĂ„ er jeg veldig motivert nĂ„. Bare ble litt hardere enn jeg trodde akkurat nĂ„, men nĂ„ er det bare Ă„ jobbe videre đ  Anonymous poster hash: 86a1f...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ